English

زیدان:

باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم

سرمربی رئال مادرید با تساوی مقابل سلتاویگو گفت: دیشب مانند همیشه بازی نکردیم، باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. بهتر است بگویم انگیزه کافی برای ۹۰ ‌دقیقه خوب بازی کردن نداریم.

باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ هجدهم لالیگا برابر سلتاویگو به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و فاصله‌اش با بارسلونا صدرنشین به ۱۶ امتیاز رسید. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: تیمی را پیش رو داشتیم که در نیمه دوم بهتر بازی کرد و بیشتر ما را تحت فشار قرار داد. ما در آن نیمه اشتباه‌های زیادی داشتیم. توپ‌ها را به راحتی از دست دادیم. با این حال باید عمیقا این بازی بررسی شود. نیمه دوم برای ما خیلی سخت بود. نمی‌خواهم در پایان هر هفته‌ درباره لالیگا صحبت کنم. در این بازی امتیاز از دست دادیم و اگر امتیاز از دست بدهیم به صدر جدول نمی‌رسیم. باید بازی به بازی پیش برویم و پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ افزود: عملکرد ضعیف ما در نیمه دوم باعث شد بازی مساوی شود. مانند نیمه اول بازی نکردیم. در  ۴۵ ‌دقیقه نخست خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم بد عمل کردیم. در لحظات مهم این اشتباه‌ها بیشتر شد. باید سعی می‌کردیم به حریف ضربه بزنیم اما برعکس آن اتفاق افتاد. باید مانع این اشتباه‌ها شویم و منطقی بازی کنیم.

زیدان در ادامه‌ گفت‌: باید مشکل را بررسی کنیم. من مسئول تیم هستم و تلاش خواهم کرد. می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم. دیشب (یک‌شنبه) مانند همیشه بازی نکردیم، باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. بهتر است بگویم انگیزه کافی برای ۹۰ ‌دقیقه خوب بازی کردن نداریم. اکنون می‌خواهیم در مورد هدفمان صحبت کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. نمی‌خواهیم منطق‌مان را از دست بدهیم و از این نتیجه‌ نمی‌توانیم خوشحال شویم. من نخستین مسئول چنین نتیجه‌ای هستم.

اکنون به هیچ بازیکنی نیازی ندارم

سرمربی فرانسوی در نشست خبری پیش از بازی درباره جذب بازیکن جدید اعلام کرده بود نیازی به دروازه‌بان ندارد. زیدان دوباره به این موضوع اشاره کرد و گفت‌: اکنون به هیچ بازیکنی نیازی ندارم، سپس باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد تا ۳۱ ژانویه زمان داریم. چرا دوست ندارم بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود؟ چون از تیمی که دارم راضی هستم.

پس از بازی فلورینتینو پرس از جایگاه تماشاگران به رختکن رئال مادرید رفت. سرمربی فرانسوی در مورد گفت‌وگویش با رئیس باشگاه اظهار کرد: صحبت خاصی نشد. مانند همیشه در کنارمان بود. ما از نتیجه‌ عصبانی بودیم، به خصوص عملکردمان در نیمه نخست. پرس به رختکن آمد تا به تیم روحیه بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی