English

پولادگر:

شورای فنی فدراسیون عملکرد تیم ملی تکواندو در سال ۹۶ را بررسی کند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از شورای فنی فدراسیون خواسته ایم عملکرد فنی تیم ملی تکواندو در سال 96 را با حضور مهدی بی باک سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار دهد.

شورای فنی فدراسیون عملکرد تیم ملی تکواندو در سال 96 را بررسی کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این که بررسی عملکرد کمیته های فدراسیون را در دستور کار داریم گفت: در هر بخشی به این نتیجه برسیم که نیاز به استفاده از نیروهای جدید یا برنامه ریزی مجدد هست این کار را انجام می‌دهیم. نرم افزار ارزیابی هیات های استانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و می توانیم نظارت بر عملکرد استان ها را بصورت فصلی مورد بررسی قرار دهیم. سامانه مرکز نظارت همگانی تکواندو نیز با هدف مشارکت و پیگیری مشکلات از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت، تقدیر و تشکر خانواده بزرگ تکواندو به صورت آنلاین در سراسر کشور خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از شورای فنی فدراسیون خواسته ایم عملکرد فنی تیم ملی تکواندو در سال 96 را با حضور مهدی بی باک سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار دهد. پس از آن کمیته فنی با توجه به گزارش شورا برای هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی تصمیم گیری خواهد کرد.

نقد باید منصفانه و عاقلانه و مسوولانه باشد

پولادگر در پایان با بیان این نکته که تغییر لازمه پیشرفت است، درهای فدراسیون به روی تمام دوستداران و دلسوزان این رشته باز است و دست هرکسی که فکر می کند می تواند به این رشته کمک کند را به گرمی می فشاریم، دوستداران این رشته را به توجه به بیانات مقام معظم رهبری که در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ایشان مطرح شد، دعوت کرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب نقد باید منصفانه و مسوولانه باشد نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقد پذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است. نقد با تهمت زدن و تکرار کردن حرف دشمن فرق دارد. نقد باید منصفانه و عاقلانه و مسوولانه باشد. سیاه نمایی هنر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه