English

آلگری:

می‌خواهیم اختلاف خود را با تیم‌های اینتر و رم بیش‌تر کنیم

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر کالیاری گفت: این پیروزی به آسانی به دست نیامد. می‌خواهیم اختلاف خود را با تیم‌های اینتر و رم بیش‌تر کنیم و هم چنان نزدیک‌ترین تیم به ناپولی صدرنشین باشیم.

می‌خواهیم اختلاف خود را با تیم‌های اینتر و رم بیش‌تر کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، یوونتوس در آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A در خانه کالیاری به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد تا اختلاف یک امتیازی خود با ناپولی صدرنشین را حفظ کند.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از تیم حریف پرداخت. سرمربی یوونتوس، گفت‌: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. باید بگویم که کالیاری عملکرد خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که شایسته شکست در این دیدار نیست.

او ادامه‌ داد: برای حفظ کردن فاصله امتیازی خود با ناپولی صدرنشین به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد. می‌خواهیم  اختلاف خود با تیم‌های اینتر و رم را بیش‌تر کنیم و هم چنان نزدیک‌ترین تیم به ناپولی صدرنشین باشیم. انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. بازیکنان یوونتوس برای پیروزی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و باید به آن‌ها تبریک بگویم.

سرمربی یوونتوس درباره برناردسکی زننده تک گل تیمش، ‌اضافه کرد: برناردسکی در این دیدار پشت مهاجم نوک ما بازی کرد. او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد تا سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوریم.

آسیب‌دیدگی دیبالا جدی به نظر نمی‌رسد

آلگری درباره آسیب‌دیدگی دیبالا، بیان‌ کرد: خوشبختانه آسیب‌دیدگی دیبالا جدی به نظر نمی‌رسد. با توجه به این که در چند بازی به دیبالا استراحت دادیم او آماده‌تر از دیگر بازیکنان ماست. اطمینان دارم که در ادامه فصل بهتر از این هم ظاهر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه