English

پاسخ مورینیو به کونته:

من کونته را سرزنش نمی‌کنم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد بلافاصله پاسخ انتقادهای آنتونیو کونته را داد و گفت: من کونته را سرزنش نمی‌کنم. صادقانه این کار را انجام نمی‌دهم.

من کونته را سرزنش نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (جمعه) موفق شد در رقابت‌های جام  حذفی انگلیس با دو گل برابر دربی کانتی به پیروزی برسد.

ژوزه مورینیو در ابتدای نشست خبری خود پاسخ صحبت‌های آنتونیو کونته را داد و گفت‌: من کونته را سرزنش نمی‌کنم. صادقانه این کار را انجام نمی‌دهم. معتقد هستم که رسانه‌ها باید از من و او حتی عذرخواهی کنند، چرا که سوالی که از او در نشست خبری پرسیده شده بود کاملا اشتباه بود و کونته هم واکنشی غیرقابل کنترل داشت. من اصلا او را سرزنش نخواهم کرد. از من درباره رفتار و شور و شوق من سوال شده بود و من نیز درباره خودم صحبت خواهم کرد. من قصدی نداشتم و گفتم که دلیلی نمی‌بینم که مثل "دلقک‌ها در کنار زمین" رفتار کنم. نمی‌دانم چرا کونته این حرف من را به خود گرفته است.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:  بله. من گل‌های خودم را با دویدن ۵۰ متر در زمین جشن گرفتم. در برخی از اوقات با زانو در کنار زمین می‌نشستم و خوشحالی خود را نشان می دادم. به هوا می‌پریدم. در حال‌ حاضر هم اگر در موقعیت‌های خاصی چنین گل‌هایی را تیمم به ثمر برساند همین طور رفتار خواهم کرد. چیز دیگری می‌گویم و بحث را به اتمام خواهم رساند. بله من قبلا چنین کارهایی را در زمین انجام دادم ولی چیزهایی بوده که من به هیچ وجه با آن در ارتباط نبودم و هیچ وقت برای من رخ نمی‌دهد و آن هم محروم شدن به خاطر تبانی است.

اشاره مورینیو به محرومیت آنتونیو کونته در سری A ایتالیا به دلیل تبانی است، وقتی که این مربی در سال ۲۰۱۱ در حالی که هدایت تیم سیه نا را بر عهده داشت، به دلیل اتهام به تبانی محروم شد ولی بعدها محرومیت این مربی و اتهامات او بخشیده و برداشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه