English

داور بین المللی ایران عضو تیم مدیریت مسابقات جهانی سوئد شد

نصیبه دلیر هروی به عنوان نخستین بانوی ایرانی عضو تیم مدیریت مسابقات جهانی تنیس روی میز سوئد شد.

داور بین المللی ایران عضو تیم مدیریت مسابقات جهانی سوئد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز و با دعوت ITTF ( فدراسیون جهانی تنیس روی میز )، نصیبه دلیر هروی داور بین المللی کشورمان برای اولین بار به عضویت تیم مدیریت برگزاری مسابقات جهانی هالمشتاد که از تاریخ ۲۹ اپریل تا ۶ می ۲۰۱۸ در کشور سوئد برگزار می‌شود، انتخاب شد. 

این انتخاب با توجه به معرفی قبلی فدراسیون مبنی بر حضور این داور بین المللی در دوره مدیریت مسابقات که در ابتدای سال جاری در ووشی چین و زیر نظر کنفدراسیون آسیا برگزار گردید و موفقیت نصیبه دلیر هروی در دوره فوق الذکر ، بدست آمده است. 

از طرفی طی جلساتی که در حاشیه فینال تورهای جهانی در قزاقستان برگزار شد، افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا به نمایندگی از شای زن هوا رئیس آن کنفدراسیون، مذاکرات متعددی را با مقامات فدراسیون جهانی به انجام رسانده و هدف کنفدراسیون را تربیت نیروهای خبره و کارآمد جهت مدیریت مسابقاتی اعلام داشته که در سطح جهان به خصوص در سطح قاره کهن برگزار می‌شود، اعلام داشته است.  

نصیبه دلیر هروی طی ۲ سال اخیر با حضور در تهران، همکاری نزدیکی با کمیته های آموزش و مسابقات فدراسیون داشته است. 

این داور بین المللی پس از موفقیت در دوره تربیت مدیریت مسابقات تحت نظر ATTU (کنفدراسیون آسیا) ، برای اولین بار است که جهت ارتقای دانش و تجارب خود در تیم مدیریت مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته تا در آینده نزدیک اولین ایرانی باشد که به عنوان مدیر مسابقات تورها و میادین بین المللی حضور خواهد داشت.

نصیبه دلیر هروی دارای مدرک کارشناسی ارشد و آشنا با زبان انگلیسی است و در گذشته به عنوان مربی و ورزشکار در این رشته ورزشی فعالیت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه