English

عنایتی:

طعم بدشانسی را چشیدیم/ مشکل ما نداشتن خودباوری و همچنین روحیه پیروزی است

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد گفت: تنها مشکل ما نداشتن خودباوری و همچنین روحیه پیروزی است. ما در سه بازی شکست نخورده ایم و سه بازی سخت را پشت سر گذاشته ایم.

طعم بدشانسی را چشیدیم/ مشکل ما نداشتن خودباوری و همچنین روحیه پیروزی است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: همه چیز را برای یک بازی سخت مقابل فولاد آماده کرده بودیم و می دانستیم که تیم حریف شایسته و از بهترین های لیگ برتر است.

وی ادامه داد: ما به صورتی بازی را اداره کردیم که بیش از دو گل نخوریم و به این خواسته مان رسیدیم. از بازیکنانم سپاسگزارم. آنها تمام تلاش شان را کردند.

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم حتی برنده این بازی باشیم ولی بازیکنانم از موقعیت هایشان استفاده نکردند. تنها مشکل ما نداشتن خودباوری و همچنین روحیه پیروزی است. ما در سه بازی شکست نخورده ایم و سه بازی سخت را پشت سر گذاشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیم شما با طعم شانس توانست به تک امتیاز این بازی برسد، عنوان کرد: درست است که در دقیقه ۹۳ گل زدیم. ولی شانس از آن فولاد بود و ما طعم بدشانسی را چشیدیم. در این بازی می‌توانستیم چندین موقعیت را به گل تبدیل کنیم و توپی که کرمی از خط دروازه فولاد بیرون کشید، می‌توانست به گل تبدیل شود و تمام شرایط را به سود ما تغییر دهد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا سیاه جامگان از گزینه‌های سقوط است؟ گفت: امتیازات خیلی نزدیک به هم است و من تیمم را در منطقه پرتگاه نمی‌بینم. اگر بازیکنانم به خودباوری برسند، حتی می توانیم به جایگاه بالاتر هم صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد خاطرنشان کرد: مانع جذب بازیکن برای تیمم رفع شده و ما به دنبال بازیکن اسمی نیستیم. بازیکنان ما بسیار همدل هستند و امیدوارم که به موفقیت دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی