English

والورده:

جدایی نیمار لحظه سختی برای باشگاه ساخت

سرمربی بارسلونا گفت: جدایی نیمار لحظه سختی برای باشگاه ساخت و من نمی‌توانم آن را تکذیب کنم.

جدایی نیمار لحظه سختی برای باشگاه ساخت

به گزارش خبرگزاری موج، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا که تیمش اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگاست، اعتراف کرد که در تابستان امسال برای او روزهای سختی رقم خورد، از جمله روزی که فهمید جدایی نیمار از جمع شاگردان او قطعی است. والورده در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه بارسلونا اظهار داشت: جدایی نیمار لحظه سختی را برای باشگاه ساخت و من نمی‌توانم آن را تکذیب کنم.

والورده در ادامه به وضعیت عثمان دمبله، گران‌ترین بازیکن بارسلونا که برای اولین بار از ابتدای فصل در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد، اشاره داشت و گفت: باید شرایط را ارزیابی کنیم. باید پست‌هایی که توسط لئو مسی و لوئیس سوارس پر شده‌اند را در نظر داشته باشیم. باید خودمان را با شرایط وفق دهیم، اما می‌دانیم که مسی می‌تواند در هر پستی بازی کند. ما می‌خواهیم او را در پستی قرار دهیم که بتواند آغازگر حملات‌مان باشد.

سرمربی کاتالان‌ها درباره سایه روشن‌های عملکرد تیمش در سال 2017، به ال‌کلاسیکوی اخیر در مادرید اشاره کرد، دیداری که تیمش آن را قاطعانه و با نتیجه 3 بر صفر برد. او ادامه داد: زمانی که حرف از دستاورد می‌شود، ما فوراً به یاد کلاسیکو می‌افتیم، چون تازه‌ترین خاطره است که داریم. البته به‌عنوان یک تیم ما لحظات مهم فراوانی را تجربه کرده‌ایم، بازی‌مان در خانه برابر یوونتوس (پیروزی 3 بر صفر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری)، بازگشتی که در لیگ برابر ختافه داشتیم و... .

بسیاری از شایعاتی که این روزها درباره بارسلونا ساخته می‌شود به تلاش این باشگاه برای خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول اشاره دارند.

والورده اما به جای صحبت درباره کوتینیو ترجیح داد درباره دمبله و بازگشت او صحبت کند. وی اظهار داشت: برای اینکه بازیکن بارسلونا شوید، شما باید توانایی‌های متفاوتی داشته باشید. دمبله باید خودش را با شرایط بازی ما وفق دهد. او مصدومیت سختی داشت که ضربه بزرگی به این بازیکن زد. دمبله بازیکنی جوان و بااستعداد است، اما امکان دارد بعد از چنین انتقال بزرگی تنش‌هایی به او وارد شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه