English

فان دایک:

لیورپول باشگاهی تاریخی و پر افتخار است

ویرجیل فان دایک هلندی بعد از پیوستن به لیورپول گفت‌: خیلی خوشحالم که این جا هستم. بی‌صبرانه منتظرم تا کارم را در لیورپول شروع کنم. لیورپول باشگاهی تاریخی و پر افتخار است و از هر نظر برای من مفید است که بتوانم فوتبالیست بهتری شوم.

لیورپول باشگاهی تاریخی و پر افتخار است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، لیورپول برای خرید مدافع مرکزی دست به رکوردشکنی زد و ویرجیل فان دایک را از ساوتهمپتون به مبلغ ۷۵ میلیون پوند خریداری کرد تا این بازیکن تبدیل به گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال جهان شود.

ویرجیل فان دایک هلندی بعد از پیوستن به لیورپول، گفت‌: خیلی خوشحالم که این جا هستم. بی‌صبرانه منتظرم تا کارم را در لیورپول شروع کنم. به نظر من مهم‌ترین موضوع، بزرگی باشگاه بود. خوشبختانه انتخاب خیلی خوبی داشتم. لیورپول باشگاهی تاریخی و پر افتخار است و از هر نظر برای من مفید است که بتوانم فوتبالیست بهتری شوم.

ویرجیل فان دایک ۲۶ ساله در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: صحبت‌های زیادی درباره جو آنفیلد شنیده‌ام و می‌دانم که هواداران پر شوری در هر مسابقه حضور دارند. مطمئنا تجربه خاصی برای من خواهد بود. امیدوارم که در سال ۲۰۱۸ به لیورپول در رقابت‌های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم و در پایان فصل با لیورپول قهرمانی را کسب کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه