English

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت جام جهانی

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای دلیل از دسترس خارج شدن سایت فدراسیون فوتبال و سامانه فروش بلیت جام جهانی را تشریح و علاقه مندان را برای خرید بلیت های جام جهانی راهنمایی کرد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت جام جهانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای دلیل از دسترس خارج شدن سایت فدراسیون فوتبال و سامانه فروش بلیت جام جهانی را تشریح و علاقه مندان را برای خرید بلیت های جام جهانی راهنمایی کرد.

متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

ضمن عرض پوزش به علت بروز کندی در فرآیند ثبت نام برای خرید بلیت های جام جهانی به اطلاع کلیه علاقه مندان می رساند که دلیل اصلی این اتفاق حجم بالای مراجعه کننده به سامانه ثبت نام بلیت فروشی جام جهانی 2018 روسیه است.

لذا خواهشمند است جهت سهولت و اطلاعات بیشتر به نکات ذیل توجه فرمایید:

1.کلیه علاقه مندان می توانند تا تاریخ 28 دی ماه در سامانه ثبت نام کنند و این بدین معنی است که زودتر ثبت نام کردن هیچگونه اولویتی در قرعه کشی برای افراد ایجاد نمی کند بنابراین علاقمندان می توانند در روز های آینده ثبت نام خود را انجام دهند.

2.هواداران می توانند از لینک مستقیم سامانه http://fan.ffiri.ir هم استفاده کنند.

3.اشخاص زیر 18 سال به عنوان هوادار اصلی نمی توانند ثبت نام کنند ولی به عنوان مهمان در زیر گروه اشخاص بالای 18 سال می توانند ثبت نام کنند.

4. دوباره به استحضار هواداران علاقه مند می رساند که کسانی که هر سه بازی ایران را با یک CAT یکسان انتخاب کنند در الویت اول قرعه کشی هستند.

5.کلیه اطلاعات پیرامون شرایط ثبت نام کنندگان در این سامانه درج شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه