English

فتاحی:

سازمان لیگ فوتبال نمی تواند باشگاه نفت را اداره کند

رئیس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مسابقه‌ها را برگزار می‌کند و نمی‌تواند باشگاه نفت را اداره کند.

سازمان لیگ فوتبال نمی تواند باشگاه نفت را اداره کند

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ پس از جلسه با گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: در ابتدا از بازیکنان نفت تشکر می‌کنم که جمعه احترام گذاشتند و در زمین مسابقه حاضر شدند و امروز هم جلسه‌ای در این زمینه برگزار کردیم و شرایط قراردادی را به آن‌ها توضیح دادیم. جلسه‌ای هم با حضور اعضای هیات رییسه سازمان لیگ برگزار و شرایط واگذاری باشگاه نفت را بررسی کردیم. الان هم جلسه‌ای در وزارت نفت در حال برگزاری است. در جلسه امروز با بازیکنان نفت صحبت کردیم و قرار است از فردا در تمرین‌ها حاضر شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سازمان لیگ، باشگاه نفت را برای مدتی اداره کند گفت: اصلا این گونه نیست. سازمان لیگ مسابقه‌ها را برگزار می‌کند و نمی‌تواند چنین کاری کند. آقای گل‌محمدی گفتند که وقتی باشگاهی چنین مشکلی پیدا می‌کند اداره ورزش و جوانان استان باشگاه را اداره می‌کند تا مشکلات برطرف شود، مثل باشگاه استقلال خوزستان که چنین اتفاقی برایش رخ داد اما سازمان لیگ نمی‌تواند چنین کاری کند.

او در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه نفت منحل شود، آیا تمام نتایج این تیم ۳ بر صفر به سود حریفان خواهد بود گفت: طبق قانون اگر تیمی در دو مسابقه پشت سر هم حاضر نشود و منحل شود، نتایج مسابقه‌هایی که از قبل انجام داده پابرجا می‌ماند و الباقی مسابقه‌ها ۳ بر صفر می‌شود.

او در ادامه درباره بازی دیروز (جمعه) پرسپولیس برابر تراکتورسازی هم گفت: حواشی خاصی در این بازی وجود داشت که همیشه در فوتبال وجود دارد. تا آن‌جا که من می‌دانم بحث قومیتی وجود نداشته چرا که همه می‌دانند خیلی از تماشاگران پرسپولیس، آذری زبان هستند. ما در کشورمان اصلا بحث قومیتی نداریم. پرسپولیس در خوزستان بازی می‌کند و عرب‌ها هستند و همه جا می‌روند و مشکلی هم وجود ندارد. مشکلاتی به وجود آمده بود که فوتبالی بود ما هم آن را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم. با تخلفاتی که وجود داشت ۱۰۰ درصد برخورد می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: قانون می‌گوید هر تیمی باید یک سرپرست و یک سرمربی داشته باشد. با توجه به این که باشگاه نفت از پنجره نقل و انتقالات محروم است و نمی‌تواند سرمربی و مدیر جدیدش را معرفی کند، هفته قبل آقای رمضانی به صورت موقت کار را اداره کردند. این هفته اصلا کسی نبود که کارها را پیگیری کند. به خاطر همین چاره‌ای نداشتیم که یکی از بازیکنان به عنوان بزرگتر تیم، کارها را پیگیری کند.

او درباره دو بازیکن پرسپولیس که حواشی خاصی در شبکه‌های اجتماعی داشتند هم گفت:‌ اگر چنین چیزی وجود داشته باشد ۱۰۰ درصد کمیته اخلاق ورود می‌کند و ما هم حکم کمیته اخلاق را اجرا می‌کنیم اما من در جریان نیستم که چنین مساله‌ای بوده یا نه.

او درباره حضور یکی از افرادی که توسط کمیته اخلاق محروم شده بود و مدتی در سازمان لیگ فعالیت داشت گفت: وقتی کمیته اخلاق حکمی صادر می‌کند باید از طریق دبیرکل به سازمان لیگ ابلاغ شود. وقتی ابلاغ شود ما ملزم هستیم که اجرا کنیم. تا الان هم این کار را انجام داده‌ایم. در خصوص آقای کسرایی حکم این گونه نیست. در حکم آمده که نمی‌تواند فقط مسئولیت‌های خاصی داشته باشد که ما هم اجرا کردیم. در رای ایشان نیامده که از کلیه مسئولیت‌های فوتبالی محروم هستند. این رای به منزله اخراج ایشان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه