English

تاج:

خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال پیگیری است

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت جدی توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و این امر به زودی محقق خواهد شد.

خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج نهم دی‌ در انتخابات مجمع هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که سالانه ۱۰ هزار مسابقه از سوی فدراسیون برگزار می‌شود، افزود: در آینده مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به صورت ۹ منطقه برگزار خواهد شد.

او کاهش هزینه برگزاری مسابقات ورزشی و آثار تعلیم و تربیت مطلوب به منظور صدمه نخوردن به تحصیل دانش‌آموزان ورزشکار به دلیل شرکت در مسابقات ورزشی استان‌های مختلف را از مزیت‌های منطقه‌یی کردن برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: در آینده برگزاری مسابقات تیم‌های امید نیز در مناطق خواهد بود.
تاج گفت: خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت جدی توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و این امر به زودی محقق خواهد شد. 

او افزود: دیدگاه رییس جدید هیأت فوتبال استان به پیشرفت این ورزش در استان کمک خواهد کرد.
تاج تصریح کرد: رقبای ایران در آسیا هم‌چون ژاپن اعتباری بیش از ۲۰ برابر ایران در اختیار ورزش فوتبال قرار دادند که قابل مقایسه نیست اما فوتبال ایران با یک همدلی و یکدستی اکنون بر بام آسیا ایستاده است.

وی تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان و رییسان هیأت‌های ورزشی استان با فوتبال استان همراه هستند و لازم است که رییسان هیأت‌ها بر حسب وظیفه هماهنگی بیش‌تری با اداره‌ کل داشته باشند.
تاج با اشاره به این که ورزش فوتبال در دنیا دارای تنش است، ادامه داد: باید کمک شود تا در خارج از زمین این فضا بدون حاشیه و آرام باشد و تنها در زمین ورزش هیجان لازم و کافی ورزشی وجود داشته باشد و در خارج از زمین التهاب ایجاد نشود.

وی استفاده از ظرفیت‌های استان و استفاده از حضور بانوان به ویژه در ورزش فوتسال به صورت جدی را در استان توصیه کرد و گفت: در چهارمحال و بختیاری و ایلام به دلیل وجود توان جسمی و فیزیکی قوی افراد، زمینه رشد فوتسال با هزینه‌ای کم فراهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور خاطرنشان کرد: لازم است در فوتبال ساحلی نیز به شکل جدی در استان کار شود.

لازم است برای گسترش ورزش فوتبال دانش کافی را کسب کرد

تاج با اشاره به این که هر جا دانش نباشد، اثربخشی حاصل نمی‌شود، تاکید کرد: لازم است برای گسترش ورزش فوتبال دانش کافی را کسب کرد.

او با اشاره به این که یک هزار و ۷۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات کشور به توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان‌ها اختصاص داده شده است، گفت: این اعتبار شامل شهرهای بزگ کشور نمی‌شود و می‌تواند کمک مناسبی به ورزش استان‌ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه