English

اسپالتی:

طرفداران به ما و قدرت‌مان ایمان و اعتماد دارند

سرمربی اینتر گفت: طرفداران اینتر کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها به ما و قدرت‌مان ایمان و اعتماد دارند و به همین دلیل همیشه در ورزشگاه حضور دارند.

طرفداران به ما و قدرت‌مان ایمان و اعتماد دارند

به گزارش خبرگزاری موج، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو در هفته نوزدهم سری A ایتالیا ادعا کرد پس از 3 شکست متوالی اخیر راه حل خروج تیم از بن‌بست فعلی را می‌داند. او گفت: برخی مسائل از بیرون به شما نیرو می‌دهد و باعث می‌شود دوباره قوی شوید. دوباره بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه خواهند بود. طرفداران اینتر کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها به ما و قدرت‌مان ایمان و اعتماد  دارند و به همین دلیل همیشه در ورزشگاه حضور دارند. حالا که می‌بازیم، بیشتر از قبل منتظر مشاهده واکنش طرفداران هستم. ما اخیرا زیاد شکست خورده‌ایم. نمی‌گویم بحرانی وجود ندارد اما راه‌ حل بیرون آمدن از این شرایط را می‌دانیم.

 سرمربی اینتر در ادامه افزود: حتی اگر در دربی جام حذفی شرایط خوبی نداشتیم، باید بهتر بازی می‌کردیم اما حالا نبرد با میلان به تاریخ پیوسته است. رم و لاتزیو استثنایی هستند. ناپولی و یوونتوس، فرازمینی نشان می‌دهند و ما با تلاش خودمان پابه پای آن‌ها برای قهرمانی می‌جنگیم. توانستیم کاری کنیم که بقیه روی ما حساب کنند و طرفداران به اینتر اعتماد داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه