English

مورینیو:

ساوتهمپتون رقیب خطرناکی است

سرمربی منچستریونایتد گفت: ساوتهمپتون رقیب خطرناکی است اما وقتی شما به عنوان اصلی‌ترین تعقیب‌کننده صدرنشین در 2 بازی متوالی تن به تساوی می‌دهید، مجبور هستید در بازی بعدی بزرگ‌ترین رقبا را هم ببرید.

ساوتهمپتون رقیب خطرناکی است

به گزارش خبرگزاری موج، ژوزه مورینیو پیش از دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس از آمادگی بازیکنانش سخن گفت.

او اظهار داشت: ساوتهمپتون رقیب خطرناکی است اما وقتی شما به عنوان اصلی‌ترین تعقیب‌کننده صدرنشین در 2 بازی متوالی تن به تساوی می‌دهید، مجبور هستید در بازی بعدی بزرگ‌ترین رقبا را هم ببرید، البته قطعا حواسمان به رقیب و نقاط قوتش خواهد بود. در هر 2 بازی با برنلی و لستر خوب بازی کردیم و نمایشی هجومی داشتیم اما با وجود خلق موقعیت‌های فراوان، به اندازه کافی گل نزدیم. این بار بازیکنان من به اندازه کافی آماده هستند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه افزود: لوکاکو به عنوان بازیکنی در 20 بازی به شکل کامل در میدان بوده، قطعا عملکرد خوبی داشته و باید از خودش راضی باشد.  به شدت او  را می‌ستایم. نمی‌خواهم بگویم روملو روی چند گل دریافتی اخیر ما مقصر بوده اما برای بازگشت به اوج به کمی استراحت نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه