English

انتقاد شدید کمالوند از مسئولان وزارت نفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان وزارت نفت یک تیم را منحل کرده اند و اکنون به دنبال انحلال صنعت نفت آبادان هستند.اگر مسئولان وزارت نفت نمی‌خواهند تیمداری کنند، بگویند، همین مردم آبادان می‌توانند تیم را اداره کنند.

انتقاد شدید کمالوند از مسئولان وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری موج، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه امروز پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر سایپای تهران در آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از هواداران خود داشته باشم که ۹۰ دقیقه به خوبی تیم ما خود را تشویق کردند. همچنین تشکر ویژه‌ای همسرم دارم که دوری من از خانه از تحمل کرده است. سهم خود در این پیروزی را به او تقدیم می‌کنم.

کمالوند بیان کرد: خدا را شکر که هر سه بازیکن جدید ما خوب بازی کردند و در هفته‌ای که سزار را در ترکیب خود نداشتیم، با یک پیروزی پر گل در برابر سایپا، شکست تلخ هفته قبل را از یاد بردیم.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم که بعد از شکست تلخ هفته قبل در برابر استقلال تهران در این بازی به یک پیروزی پر گل دست پیدا کردیم، بیان کرد: البته شکست هفته قبل به نظر من طبیعی بود چون ما در ۱۰ روز، سه بازی بسیار سنگین در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشتیم.

کمالوند بیان کرد: نمی‌خواهم این پیروزی را تلخ کنم ولی ما در ایران شهری به نام قزوین داریم که سنگ پای آن بسیار معروف است و به نظر من مسئولان وزارت ورزش رویشان از سنگ پای قزوین هم بیشتر است! خدا شاهد است که سنگ پا خریدم و قصد داشتم که به نشست خبری بیاورم ولی برخی دوستان اجازه ندادن این کار را بکنم. می‌خواستم سنگ پا را روی میز بگذارم و بگویم این وزارت نفت است!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: آقایان یک کلمه بگویند که نمی‌خواهیم تیمداری کنیم. برای چی همه را در هچل انداخته‌اید و ۲۵ بازیکن را از خانه و کاشانه دور کرده‌ایم. یکی مریض دارد و دیگری تاریخ عقد و عروسی خود را سه بار تغییر داده است ولی مسئولان وزارت ورزش عین خیالشان نیست. مسئولان وزارت نفت یک تیم را منحل کرده‌اند می‌خواهند دیگری را هم منحل کنند.

کمالوند بیان کرد: اگر مسئولان وزارت نفت نمی‌خواهند تیمداری کنند، بگویند، همین مردم آبادان می‌توانند تیم را اداره کنند اینها در برابر عراق، هشت سال ایستادگی کرده‌اند. من خود کیسه دست می‌گیرم و در شهر برای نفت آبادان پول جمع می‌کنم. آقای زنگنه و آقای صادق‌آبادی دست از سر تیم نفت بردارند و هر چه بر سر این تیم آورده‌اند، بس است دیگر. من از هواداران می‌خواهم که به کسی بی‌احترامی نکنند چون مسئولان استانی همه زحمت کشیده‌اند ولی فردی به نام صادق زاده با ۳۲ سال سن، اساس تیم صنعت نفت را به هم ریخته است.

وی در خصوص مصدومیت کرار در این بازی نیز گفت: اکنون نمی‌توانم در خصوص مصدومیت وی حرفی زد و ۲۴ ساعت باید از آن بگذرد بعد در این خصوص نظر بدهیم ولی امیدوارم که مصدومیت وی جزئی باشد.

از سری رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپای تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم سایپا به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه