English

بهترین بسکتبالیست‌های دفاع‌کننده آسیا مشخص شدند

فدراسیون جهانی بسکتبال در خبری بهترین بازیکنان دفاع کننده بسکتبال آسیا را معرفی کرده که حامد حدادی کاپیتان تیم ملی و ارسلان کاظمی در این لیست حضور دارند.

بهترین بسکتبالیست‌های دفاع‌کننده آسیا مشخص شدند

به گزارش ایسنا،‌ فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارش خود از بهترین بازیکنان دفاع کننده نام پنج بازیکن را مطرح کرده‌است که حامد حدادی و ارسلان کاظمی در این لیست حضور دارند. آندره بلیچ از فیلیپین،‌ میچ کریک از استرالیا و دیماریو میفیلد از عراق دیگر بهترین بازیکنان دفاع کننده معرفی شده هستند.

در این گزارش حامد حدادی ستاره همیشگی تیم ملی معرفی شده و درباره او گفته شده که با ریباندهای دفاعی و بلاک‌شات‌هایش جزو بهترین بازیکنان سیستم دفاعی ایران به حساب می‌آید. حامد حدادی میانگین 7.5 ریباند دفاع و 1.8 بلاک‌شات در هر مسابقه در بازی‌های کاپ‌آسیا را برای خود ثبت کرده‌است. 

درباره ارسلان کاظمی نیز به قدرت دفاع و توپ‌ربایی او اشاره شده‌است. ارسلان در کاپ‌آسیا میانگین 7.1 ریباند دفاع و 1.4 توپ‌ربایی برای خود ثبت کرده‌است. در این گزارش قید شده که ارسلان کاظمی با توجه به فیزیک و توانایی‌هایی که دارد حتی می‌تواند به عنوان بازیکن پست چهار  یا حتی پست پنج هم بازی کند و مفید باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی