English

مورینیو:

تاتنهام باشگاهی به قدمت ما نیست

سرمربی منچستریونایتد گفت: وقتی درباره مسوولیت برای قهرمانی در لیگ برتر سخن می‌گوییم تاتنهام این مسوولیت را ندارد. تاتنهام باشگاهی به قدمت ما نیست.

تاتنهام باشگاهی به قدمت ما نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (سه‌شنبه) در خانه برابر برنلی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش و کم رنگ شدن شانس قهرمانی، عنوان کرد: با بودجه  فعلی منچستریونایتد آنها نمی‌توانند به منچسترسیتی برسند.

او بعد از پایان مسابقه گفت‌: من می‌دانم که باشگاه بزرگ یعنی چه؟ یک مساله وجود دارد آن هم این که یک چیز به نام باشگاه بزرگ داریم و یک چیز به نام تیم‌ ‌فوتبال بزرگ. وقتی شما می‌گویید باشگاهی همچون منچستریونایتد آیا فکر می‌کنید که میلان به بزرگی ما نیست؟ آیا فکر نمی‌کنید رئال مادرید به بزرگی ما است یا اینتر. آنها باشگاه‌های بزرگی هستند. به همین خاطر وقتی درباره مسئولیت برای قهرمانی در لیگ برتر سخن می‌گوییم تاتنهام این مسئولیت را ندارد. تاتنهام باشگاهی به قدمت ما نیست. آرسنال باشگاهی به قدمت ما نیست. چلسی هم مسئولیتی برای قهرمانی در لیگ ندارد. ما تلاش خود را می‌کنیم تا باشگاه منچستریونایتد را بسازیم. باشگاهی که در حال‌ حاضر از دوران اوج خود فاصله گرفته است و ما اکنون در سال دوم قرار داریم. منچسترسیتی تیمی است که برای مدافعان کناری خود به اندازه مهاجمان خرج می‌کند.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: خرج کردن‌های ما کافی نیست و با این شرایط نمی‌توانیم به منچسترسیتی برسیم. این بازاری که ایجاد شده است باعث شده باشگاه‌های بزرگ و تاریخی با مشکل مواجه شوند.

ژوزه مورینیو در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: متاسفانه در بازی‌های‌مان  فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهیم و من اصلا از این موضوع راضی نیستم. همین باعث شد که نتوانیم در این بازی نیز برنده از زمین خارج شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه