English

حجازی:

اوضاع نابه‌سامانی در باشگاه نفت وجود دارد

سرمربی نفت تهران گفت: اوضاع نابه‌سامانی در باشگاه نفت وجود دارد و هر بازیکنی که دوست دارد، می‌رود و قراردادش را فسخ می‌کند.

 اوضاع نابه‌سامانی در باشگاه نفت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، آتیلا حجازی سرمربی تیم نفت درباره علت قبول سرمربیگری این تیم در شرایط نامطلوبی که تیم نفت تهران دارد، گفت: از باشگاه نفت برای قبول هدایت این تیم با من تماس گرفته شد و چون من در ایران زندگی نمی‌کنم، توافق اولیه به صورت تلفنی صورت گرفت و قرار شد برای جمع‌بندی نهایی به تهران بیایم. هفته گذشته به تهران آمدم و برای قبول سکان هدایت نفت به توافق رسیدیم و قرار شد از این به بعد به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران فعالیت کنم. من قبل از قبول این مسئولیت با حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت صحبت کردم و بندهایی در قراردادم با این باشگاه آوردم که اگر این بندها رعایت شود، در خدمت تیم هستم. اگر این بندها رعایت نشود، نه من و نه هر شخص دیگری که بخواهد سرمربی این تیم شود، نمی‌تواند برای نفت موثر باشد.

حجازی درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم نفت برای نیم فصل دوم نیاز به حداقل شش بازیکن جدید دارد ولی تاکنون اجازه جذب بازیکنی به ما داده نشده است. اوضاع نابه‌سامانی در باشگاه نفت وجود دارد و هر بازیکنی که دوست دارد، می‌رود و قراردادش را فسخ می‌کند. هدف اصلی تیم نفت، ماندن در لیگ برتر است که اگر بتوانیم شش بازیکنی را که مدنظرمان است جذب کنیم به این هدف خواهیم رسید و نفت را در لیگ برتر نگه می‌داریم. 

او که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در پایان گفت: من مربی نیستم که در هر شرایطی مربیگری کنم، اگر تا فردا پول بازیکنان فعلی تیم پرداخت نشود و اجازه جذب بازیکنان جدید داده نشود من از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم و دیگر سمتی در این باشگاه نخواهم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی