English

رئیس جدید فدراسیون بوکس:

باید از مربیان خارجی در رده‌های پایه استفاده کنیم

رئیس جدید فدراسیون بوکس گفت:تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا هیچ تغییری در سرمربی و مربیان تیم‌ ‌ملی ایجاد نخواهد شد.

باید از مربیان خارجی در رده‌های پایه استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ثوری، رئیس جدید و دومین رئیس فدراسیون بوکس بعد از انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از همه اعضای مجمع و همچنین ناطق نوری با توجه به نقش سازنده ۲۸ ساله خود در رشته بوکس تشکر کنم. درباره انتخابات امروز نیز بگویم شاهد یک رقابت بین من و سایر دوستان که هر کدام از دلسوخته گان این رشته بوده‌اند، بودیم. من نیز با توجه حضور در هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان و با توجه به ظرفیت رشته بوکس، صلاح دیدم در انتخابات شرکت کنم.

او در مورد استفاده خود از روح الله حسینی در هیات رییسه فدراسیون بوکس، اعلام کرد: من در همین جا پس از اتمام مجمع از دوست عزیز خود روح الله حسینی خواستار شدم تا در این مسیر سخت برای موفقیت بوکس من را یاری کند. امیدوارم که او نیز درخواست بنده را پذیرفته باشد و به عنوان دوست قدیمی و یکی از پیشکسوتان و قهرمانان بوکس ایران که دانش زیادی را در این رشته دارد بپذیرد.

رئیس جدید و دومین رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حضور  روح الله حسینی سمت قبلی او به عنوان نایب رییس ثابت باقی خواهد ماند، گفت‌: نمی‌توانم این را بگویم ، زیرا این بر اساس خرد جمعی و کادر فنی که انتخاب خواهد شد لحاظ می‌شود.  

رئیس جدید فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم‌ ‌ملی بوکس تغییر خواهد کرد یا خیر؟ گفت‌: تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا هیچ تغییری در سرمربی و مربیان تیم‌ ‌ملی ایجاد نخواهد شد. البته من به مربی خارجی اعتقاد دارم، اما نه در رده بزرگسالان ،‌ بلکه باید از مربیان خارجی در رده‌های پایه استفاده کنیم ، زیرا ورزشکاران جوان قابل انعطاف هستند و می‌توانند با دانش روز دنیا در ورزش بوکس تغییر شکل داده و پیشرفت کنند. ما مربیان خوب داخلی نیز داریم که بدون شک از آنها در مسیر موفقیت تیم‌های ملی بزرگسالان نیز استفاده خواهد شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم که همه عوامل در خانواده‌ بوکس مرا یاری دهند و بنده که به عنوان دومین رییس این فدراسیون انتخاب شده ام را در چنین فدراسیون بزرگی تنها نگذارند. من نیز با منصوب شدن به عنوان رییس فدراسیون بوکس از سمت خود در مدیر کل ورزش استان سیستان‌وبلوچستان استعفا می‌دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی