English

گواردیولا:

بازیکنانم قادر به حفظ فرم خوب خودشان هستند

سرمربی ‌اسپانیایی گفت: بازیکنانم قادر به حفظ فرم خوب خودشان هستند و در حال‌ حاضر هم از بازیکنانی که در منچسترسیتی در اختیار دارم خیلی خوشحال هستم.

بازیکنانم قادر به حفظ فرم خوب خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میرر، منچسترسیتی فردا (چهارشنبه) باید در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف نیوکاسل برود؛ دیداری که در ورزشگاه سنت جیمز پارک برگزار می‌شود و تقابل پپ گواردیولا و رافائل بنیتس است.

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا، ۱۸ بازی از ۱۹ مسابقه اخیر خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته و ۶۰ گل به ثمر رسانده است. سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا خستگی می‌تواند عاملی برای توقف شاگردانش باشد، گفت‌: خستگی؟ من فکر نمی‌کنم. البته ممکن است رخ دهد ولی ما ترکیب خیلی خوبی داریم. برای مثال گابریل ژسوس برابر بورنموث بازی نکرد اما ۱۲۰ ‌دقیقه برابر لسترسیتی به میدان رفت. من خیلی از نمایش او راضی هستم. گابریل به ما خیلی کمک می‌کند. همچنین بازیکنانی همچون دانیلو، برناردو و گوندوگان خیلی به ما کمک کردند. یحیی توره را نیز در اختیار داریم. در این برهه از زمان قطعا از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد چون هر چهار روز یک بار مسابقه داریم.

سرمربی ‌اسپانیایی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: بازیکنانم قادر به حفظ فرم خوب خودشان هستند. من در بارسلونا و بایرن مونیخ هم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشتم. در حال‌ حاضر هم از بازیکنانی که در منچسترسیتی در اختیار دارم خیلی خوشحال هستم. آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانم بازی‌ها را به همین شکل به پایان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه