English

پیروانی:

حق ماست که بازی مان برابر تراکتورسازی در زمان قبلی برگزار شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق مسلم ماست که بازی مان برابرتراکتورسازی در همان زمان قبلی برگزار شود.

حق ماست که بازی مان برابر تراکتورسازی در زمان قبلی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز اظهار کرد: قبل از بازی با فولاد خوزستان اعلام کردند که این دیدار دو ساعت قبل از موعد مقرر برگزار می شود. مشکل نور ورزشگاه غدیر اهواز در یک سال اخیر حل نشده است و معلوم نیست چطور نور این ورزشگاه  برای بازی  روز جمعه درست شده است.

او ادامه داد: بازی تیم ما برابر تراکتورسازی روز جمعه ساعت 16:30 بود اما قرار است این بازی دو ساعت زودتر برگزار شود. میزبان این بازی هستیم و قصد داریم از حق میزبانی خود استفاده کنیم. حق مسلم ماست که بازی مان برابرتراکتورسازی در همان زمان قبلی برگزار شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و زمان بازی تغییر کند.

برای تغییر زمان بازی با تراکتورسازی به سازمان لیگ نامه می زنیم 

پیروانی بیان کرد: امروز بعد از تمرین، نامه ای به سازمان لیگ ارسال می کنم تا زمان بازی با تراکتورسازی در همان ساعت قبلی برگزار شود.

پیگیر حل مشکل نوراللهی هستم 

سرپرست جدید تیم پرسپولیس درباره وضعیت نوراللهی بیان کرد: از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم پیگیر وضعیت نوراللهی بودم. امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد و این بازیکن در آسیا بازی کند. این درست نیست که نوراللهی در طول فصل بازی نکند و فقط در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. مسئولان باید با ما همکاری و مشکل را حل کنند. من پیگیر مشکل نوراللهی هستم تا در لیگ برتر بتواند به ما کمک کند.

پرسپولیس عشق و زندگی من است 

او بیان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم اما اکنون در پرسپولیس هستم و از تیم خود حمایت می کنم. پرسپولیس عشق و زندگی من است و افتخار می کنم که سال ها در این تیم بازی کردم و اکنون دوباره به این تیم بازگشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه