English

پیشنهاد رسمی باشگاه الغرافه قطر به طارمی

باشگاه الغرافه قطر برای جذب مهاجم محروم این روزهای پرسپولیس با مسوولان این باشگاه وارد مذاکره شده است.

پیشنهاد رسمی باشگاه الغرافه قطر به طارمی

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی طارمی که در دو فصل گذشته تلاش خود را برای جدایی از پرسپولیس آغاز کرده بود و هر بار با ناکامی بزرگی بر سر مذاکرات در این راه مواجه شده، اکنون با پیشنهاد مالی مناسب و رسمی از سوی باشگاه الغرافه قطر مواجه شده و سران این باشگاه تمایل خود را برای در اختیار گرفتن گلزن سرخپوشان به همتای خود اعلام کرده اند.

مهدی طارمی که بعد از دو فصل آقای گلی در فوتبال ایران و عملکرد مناسب در لیگ قهرمانان و تیم ملی تصور حضور در فوتبال اروپا را در ذهن داشت، در ابتدای امسال نیز قصد داشت راهی اروپا شود و پیشنهاد دیناموزاگرب جدی‌ترین انتخاب او برای جدایی از پرسپولیس بود که در نهایت با اعلام باشگاه برای پرداخت یک میلیون دلار برای رضایتنامه در این مسیر ناکام ماند.

او بعد از انجام 5 بازی در ترکیب پرسپولیس در حکم فیفا در خصوص قرارداد غیرقانونی با ریزه اسپور با محرومیت 4 ماهه مواجه شده و اکنون دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد. با این حال مسوولان پرسپولیس که موفق شده‌اند رضایت باشگاه ریزه اسپور را برای عدم پرداخت جریمه مالی در قبال او را جلب کنند، بی میل نیستند تا با توجه به پایان قرارداد این ستاره ملی‌پوش در انتهای لیگ هفدهم او را ترانسفر کرده و از این طریق شرایط مالی مناسبی را فراهم کرده و صندوق باشگاه را شارژ کنند.

الغرافه قطر، تیم حاضر در لیگ ستارگان این کشور که پیش از این فرهاد مجیدی، محمدرضا خلعتبری و مسعود شجاعی را در ترکیب خود داشت، اکنون تمایل خود را برای جذب این بازیکن رسما به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و در انتظار پاسخ این باشگاه است.

مهدی طارمی که بعد از اتفاقات منجر به محرومیتش قول همکاری به باشگاه برای تمدید قرارداد و جبران خسارت ناشی از این اتفاق را داده بود، اکنون باید دید چه تصمیمی در قبال این پیشنهاد خواهد گرفت. او که در فصل گذشته در برابر پیشنهاد اعلامی از سوی باشگاه‌های قطری و آسیایی اعلام کرده بود به دنبال پیشرفت و حضور در فوتبال اروپاست، باید دید پیشنهاد الغرافه را قبول خواهد کرد تا از این فضا فاصله گرفته و طلسم ناکامی در لژیونر شدنش را بشکند یا همچنان رویای حضور در اروپا را در ذهن خواهد داشت و در پایان فصل تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه