English

آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک منتشر شد

آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک منتشر شد.

آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته ملی المپیک در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، آیین نامه انتخابات را منتشر کرد. البته کمیته ملی المپیک آیین نامه را چهارشنبه هفته گذشته برای اعضای مجمع ارسال کرده بود.

 مهمترین تغییر ایجاد شده در آیین نامه بحث غیبت رییس فدراسیون بود که قبلا عنوان شده بود: نظر به ضرورت صیانت از اعتبار مجمع کمیته ملی المپیک، نماینده ای که از سوی فدراسیونهای موضوع بند الف فوق الاشعار، معرفی می شود، می بایست حداقل شش ماه سابقه عضویت مستمر در هیئت رئیسه فدراسیون مربوطه را داشته باشد.

این تبصره به این شکل تغییر کرده: نمایندگی‌های فدراسیون مربوطه اساسا برعهده رئیس فدراسیون است و سرپرست نمی‌تواند به عنوان عضو دارای حق رای در جلسه مجمع شرکت کند. این صورت عضو هیات رئیسه با شرایط مذکور (1- داشتن صورتجلسه رسمی مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون مبنی بر انتخاب فرد مذکور به عنوان عضو هیات رئیسه و 2- صورتجلسه رسمی هیات رئیسه فدراسیون مبنی بر معرفی فرد جایگزین می‌باشد) می‌تواند به عنوان نماینده فدراسیون در مجمع کمیته حضور داشته و دارای حق رای است.

آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه