English

گل‌محمدی:

تراکتورسازی در مرحله گذار قرار دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای ما افتاد و مشکلاتی ایجاد شد، حالا باید مرحله به مرحله این مشکلات را حل کنیم. تراکتورسازی در مرحله گذار قرار دارد و مرحله بعدی این است که باید بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

تراکتورسازی در مرحله گذار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان حاضر شد و اظهار کرد: بازی خیلی مهمی مقابل استقلال خوزستان داریم. پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای ما  افتاد و مشکلاتی ایجاد شد، حالا باید مرحله به مرحله این مشکلات را حل کنیم. تراکتورسازی در مرحله گذار قرار دارد و مرحله بعدی این است که باید بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

او درباره حذف مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی، نیز گفت‌: بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم. بابت آن شکست شرمنده شدیم و هنوز ناراحت هستیم، اما اکنون باید به آینده فکر کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه‌ صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: ما تیم بهتری از استقلال خوزستان هستیم و با این که در طول این فصل دو بار به این تیم باخته‌ایم، اما در هر دو بازی ما مستحق پیروزی بودیم. احساس می‌کنم فردا با تمرکز خوب می‌توانیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی ادامه‌ داد: مشکلاتی وجود دارد که نمی‌خواهم وارد جزییات آن‌ها شوم و اگر لازم باشد بعدا در این‌باره صحبت خواهم کرد. مشکلاتی از نظر مالی و امکاناتی وجود دارد که باید آن‌ها بر طرف شود، چرا که این مشکلات بازیکنان را اذیت می‌کند.

گل محمدی بیان‌ کرد: من جایی نگفته‌ام که محمد ابراهیمی در بازی قبلی پنالتی‌ بزند، اما چیزی در حال‌ حاضر مهم است دوست ندارم مسائل درون تیمی را رسانه‌ای کنم و خود بازیکنان نیز باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

او درباره بازیکنان جدیدی که به تراکتورسازی ‌اضافه شده‌اند، بیان‌ کرد: ما سعی می‌کنیم بهترین نفراتی که می‌توانیم جذب کنیم را به خدمت بگیریم، اما متاسفانه جذب بازیکن در نیم فصل خیلی سخت است و هیچ باشگاهی مایل نیست که بازیکنانش را از دست بدهد و اگر هم بخواهند این کار را انجام دهند، پول‌های میلیاردی طلب می‌کنند. به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس هیچ گاه اجازه خروج علیپور و منشا را نمی‌دهد. ما در صدد این هستیم که در پست‌های تهاجمی و دفاعی بازیکن جذب کنیم و چند بازیکن خارجی را نیز مد نظر گرفته‌ایم، اما در جذب بازیکنان خارجی احتیاط می‌کنم و باید در این زمینه  کمی صبورتر باشیم.

آقایان در کمیته‌ انضباطی دل‌شان برایم تنگ شده بود

سرمربی تراکتورسازی درباره احضارش به کمیته اخلاق، گفت‌: بعد از ابلاغیه‌ای که از کمیته‌ انضباطی دریافت کردم، یک بار دیگر مصاحبه‌ام را خواندم و چیزی جز احترام در آن مصاحبه ندیدم و احساس می‌کنم که آقایان در کمیته‌ انضباطی دل‌شان برایم تنگ شده بود که من را احضار کرده بودند.

گل محمدی در خصوص غایبان  تیمش برای بازی فردا (یک‌شنبه) گفت‌: ما فاخر تهامی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و دروازه‌بان جدیدمان نیز به تست پزشکی رفته است و منتظر جواب تست و صدور کارت بازی‌اش هستیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: از تمامی هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند، چرا که بازیکنان جدید ما به تیم پر هواداری آمده‌اند و انتظار دارند که هواداران نیز از آن‌ها حمایت کنند. امیدوارم که با حمایت پر شور هواداران بتوانیم سر بلند از زمین بازی خارج شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه