English

والورده:

داشتن مالکیت توپ به معنای به دست آوردن پیروزی نیست

سرمربی بارسلونا متعقد است شانس بیشتری نبست به رئال مادرید برای پیروزی در ال کلاسیکو ندارند.

داشتن مالکیت توپ به معنای به دست آوردن پیروزی نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته هفدهم لالیگا به مصاف رئال مادرید می رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: یک فصل خیلی طولانی است و در این مدت لحظات خوب و بد وجود خواهد داشت. در آگوست یک بازیکن مهم تیم را از دست دادیم و رئال مادرید بهتر از ما بود. سپس ما در لالیگا پیشرفت کردیم. تیم تلاش زیادی کرد و به همین خاطر توانست صدرنشین باشد. این دیدار مانند دیگر بازی ها نیست و اهمیت زیادی دارد. با وجود این که از سختی و قدرت حریفمان آگاه هستیم اما می خواهیم پیروز شویم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: داشتن مالکیت توپ به معنای به دست آوردن پیروزی نیست. هر تیمی که از موقعیت های گل خود بهره بیشتری ببرد پیروز خواهد شد. مالکیت توپ به ایجاد موقعیت کمک می کند اما باید آن ها را تبدیل به گل کرد تا پیروز شد. حریف در ضد حمله خطرناک است.

پیروزی در بازی فردا اختلاف بارسلونا با مادرید را به 14 امتیاز افزایش خواهد داد. والورده در این باره گفت: این پیروزی به تنهایی نمی تواند شانس مادرید را برای قهرمانی از بین ببرد. ما به فرضیات فکر نمی کنیم. زمان زیادی از لالیگا باقی مانده است.

بارسلونا 24 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است. سرمربی اسپانیایی در این باره اظهار کرد: به خاطر شکست ناپذیری مان از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار نیستیم. چنین بازی هایی به رتبه دو تیم در جدول ربطی ندارد. این دیدار ها خاص هستند و فاصله ها اهمیت ندارد. مادرید در خانه بازی می کند و در این جا قدرتمند است. هیچ تیمی شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. هر دو تیم در شرایط خوبی به این بازی می رسند. برای ما و مادرید این بازی اهمیت زیادی دارد و ما آماده هستیم. شاید این پیروزی کمی برای مادرید بیش از ما مهم تر باشد اما آن قابل توجه نیست.

والورده افزود: اگر فردا پیروز نشویم ممکن است اتلتیکو به ما نزدیک شود. می خواهیم به نحوی بازی کنیم که انگار آخرین دیدارمان است. هیچ چیزی تا پایان نوشته شده نیست. به کم شدن اختلافمان با مادرید فکر نمی کنم. ما تنها به نکات مثبت فکر می کنیم.

سرمربی بارسلونا در مورد اهمیت دروازه بان ها گفت: دروازه بان ها اهمیت زیادی دارند. هر دو در شرایط خوبی قرار دارند. برای ما مارک آندره تراشتگن بهترین است. اگر دروازه بان اعتماد به نفس داشته باشد روی عملکرد تیم تاثیر گذار است.

سرمربی اسپانیایی آندرس اینیستا را متفاوت عنوان کرد و گفت: او بیشتر اوقات نسبت به من پیش از بازی ها آرام تر است. برای ما علاوه بر این که بازیکن مهمی است یک بازیکن مطمئن نیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه