English

تاج:

ادامه روند خوب فدراسیون فوتبال مهم است

رییس فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه فدراسیون گفت: تصمیمات مجمع خیلی مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد ادامه روند خوب فدراسیون فوتبال است.

ادامه روند خوب فدراسیون فوتبال مهم است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در مجمع سالیانه فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: اسلامیان قبلا عضو هیات رییسه فدراسیون بوده است و ما الان برای ادامه حضور او رای‌گیری خواهیم کرد و اگر رای بیاورد به کارش ادامه می‌دهد. البته برای این پست عزیزی خادم هم کاندیدا است. این مسائل خیلی مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد ادامه روند خوب فدراسیون فوتبال است. همچنین در این مجمع به مسائل ترازنامه، بودجه، بحث حق پخش، موضوع اسپانسرینگ و مسائل دیگر بپردازیم.  

هم‌چنین عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیش از شروع مجمع در جمع خبرنگاران در مورد رقابت امروز عزیزی خادم و اسلامیان گفت: ان‌شاءالله امروز این اتفاقات در صحت و سلامت کامل برگزار و یکی از این عزیزان به عنوان عضو هیات رییسه انتخاب می‌شوند. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا با انتخاب احتمالی اسلامیان به عنوان عضو جدید اکثر اعضای هیات رییسه از شهر اصفهان خواهند بود، گفت: این مسائل مهم نیست و ما باید  به توانمندی‌های افراد توجه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی