English

از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشی ISA

فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد

لوزان سوییس، فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ را از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشی (ISA) انتخاب شد.

فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج، دیشب (سه‌شنبه) طی مراسمی در لوزان سوییس، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)  به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ۲۰۱۷  از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشیISA معرفی شد.

فدراسیون جهانی والیبال این عنوان را به دلیل اجرای کمپین " والیبال راه تو" در طول رقابت‌های  المپیک ۲۰۱۶ و سپس در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۷ و نیز والیبال ساحلی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ دریافت کرد.

آرای گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال پس از دریافت این جایزه، تصریح کرد: کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ افتخار بزرگی برای ما است، چرا که این جایزه با رای اعضای اتاق بازرگانی بین‌المللی ورزشی (ISCC)  و نمایندگان کنفرانس بین‌المللی کنفدراسیون های ورزشی (ISC) به فدراسیون برتر سال اهدا می‌شود. ما در تلاش هستیم تا افراد را در هر سنی و هر نژادی به والیبال ترغیب کنیم و توسط این رشته ورزشی زیبا با همه جهان ارتباط برقرار کنیم.

او ادامه داد: کمپین "والیبال راه تو" از هر نوع بازی والیبال فارغ از این که چگونه و در کجا بازی می‌شود استقبال می‌کند چرا که هدف از آن جمع کردن انسان‌ها به دور هم است.

تاکید FIVB بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای مسابقات ساحلی

همچنین نشست شورای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال نیز برگزار شد. علاوه بر این استانداردسازی مراسم اهدای جوایز، انجام مصاحبه های پس از بازی های ساحلی، افزایش استفاده از تکنولوژی (صداگذاری با کیفیت بالا، گرافیک مجازی، چشم عقاب، آمار بازیکنان) و ۱۴۰ ساعت پخش زنده تلویزیونی در والیبال ساحلی مورد تاکید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در سال جاری میلادی ۴۳ تورنمنت بین‌المللی والیبال ساحلی با هفت میلیون و ۴۲۴ هزار دلار جایزه برگزار شده است که میانگین جایزه هر تورنمنت ۱۷۲ هزار ۶۵۱ دلار بوده است.

در این جلسه تاکید شد که مسابقات سه ستاره و چهار ستاره باید چهار زمین مسابقه و دو زمین برای گرم کردن بازیکنان داشته باشد. همه مسابقات (گروه اصلی و انتخابی) نیز باید در ۵ روز برگزار شوند.

همچنین جوایز نقدی تور جهانی ۵ ستاره هیچ تغییری نکرده است، اما چهار ستاره و ۳ ستاره با کاهش روبرو شد که برای تورنمنت سه ستاره ۷۵ هزار دلار خواهد بود.

سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه