English

اینیستا:

بارسلونا زمانی پیروز می‌شود که تیم برتر باشد

هافبک بارسلونا تیم شکست ناپذیر وجود ندارد. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. بارسلونا زمانی پیروز می‌شود که تیم برتر باشد و بازی خوبی را ارائه دهد. رئال مادرید در خانه‌اش تیم قوی است.

بارسلونا زمانی پیروز می‌شود که تیم برتر باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا و رئال مادرید شنبه هفته‌ آینده دیدار رفت ال کلاسیکو را در لالیگا برگزار خواهند کرد. آندرس اینیستا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا به دیدارهای این دو تیم در گذشته اشاره کرد و گفت‌: خیلی سخت است یک ال کلاسیکو را انتخاب کنم اما پیروزی پنج بر صفر، ۶ بر دو و چهار بر صفرمان به یاد ماندنی‌ترین‌های آن‌ها است. به یاد می‌آورم که نخستین تجربه‌ام در ال کلاسیکو با پیروزی سه بر صفر به نفع ما تمام شد. در زمان حضور تاتا مارتینو توانستم دروازه‌ مادرید را باز کنم. فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد. امیدوارم در بازی شنبه شرایط به نفع ما پیش برود و ما دوباره پیروز شویم. این موضوع‌ ما را شاد خواهد کرد. گلزنی برابر یک حریف قدیمی همیشه هیجان‌انگیز است.

بارسلونا در سوپر جام ‌اسپانیا در دو بازی رفت و برگشت مغلوب مادرید شد. اینیستا در این باره اظهار کرد: در سانتیاگوبرنابئو حریف خیلی برتر از ما بود اما در دیدار رفت لحظات پایانی تعیین کننده بودند. آن‌ها بهتر بودند و چنین نتیجه‌ای رقم خورد. تیم شکست ناپذیر وجود ندارد. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. در دیدار برابر ختافه به بازی برگشتیم و در دیگر بازی با وجود شایستگی نتوانستیم پیروز شویم. همه بازی‌ها متفاوت هستند اما بارسلونا زمانی پیروز می‌شود که تیم برتر باشد و بازی خوبی را ارائه دهد. رئال مادرید در خانه‌اش تیم قوی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه