English

داورزنی:

مردم انتظار دارند کشتی همیشه از قدرت های برتر دنیا باشد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم انتظار دارند کشتی همیشه در میادین بزرگ از آبروی ورزش ایران دفاع و همیشه از قدرت های برتر دنیا باشد. این انتظاری است که هم خود خادم و هم دیگر اهالی کشتی و مردم دارند.

مردم انتظار دارند کشتی همیشه از قدرت های برتر دنیا باشد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا داورزنی پس از مجمع انتخابات کشتی در جمع خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی پیش بینی شده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برگزار شد که در پایان خادم با رای قاطع اعضا به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد. ۸ کاندیدا تایید شدند که چند نفر انصراف دادند و بعد از اخذ آراء همه ۴۰ نفر به وی رای دادند. ان‌شاءالله با وفاق موجود در رویدادهای پیش رو موفق باشیم و انتظار مردم از کشتی را برآورده کنیم و همیشه در اوج سکوهای جهانی باشیم. انتظار به حقی است اما فدراسیون هم کار سختی پیش رو دارد.

وی درباره اعتراض جدیدی گفت: این بحث فقط به فدراسیون کشتی مربوط نمی‌شود. ما ۱۳۰۰ هزار هیات در سراسر کشور داریم که بصورت داوطلبانه کار می‌کنند. اگر در هر هیات ۳ نفر هم کار کنند تعداد زیادی می شوند.

داورزنی درباره انتقادات نسبت به برکناری رییس سابق فدراسیون چوگان و تهدید برای انتشار عکس های خصوصی وی در فضای مجازی گفت: این مباحث در شان وزارت ورزش نیست و اینکه وزارت ورزش وارد بازی هایی شود که در شان آن نیست کار خوبی نخواهد بود. بهتر است این موارد از طریق قانونی حل و فصل شود و درست نیست چنین ادعاهایی به جراید کشیده شود.

وی درباره زمان تعیین مدیرعامل پرسپولیس گفت: این موضوع را باید از وزیر  ورزش بپرسید اما گرشاسبی در حال کار است و به فعالیتش ادامه می دهد.

داورزنی درباره بخشیده شدن طلب ریزه اسپور ترکیه از باشگاه پرسپولیس گفت: سللطانی‌فر و سایر دوستان در هیات دولت در حل این موضع کمک بسیاری داشتند. در حریان سفر اردوغان به ایران موضوع را پیگیری کردند و گرشاسبی هم به اتفاق هیات همراه رییس جمهور به ترکیه رفت و با کمک اردوغان این‌پرونده به خوبی پیش رفت و امیدوارم فیفا نیز پرونده را مختومه کند.

وی گفت: وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال است و از همه برنامه های تیم ملی حمایت خواهد کرد. وزارت ورزش تمام قد از برنامه های فدراسیون فوتبال حمایت می کند.

داورزنی درباره برخی انتقادها مبنی بر چرایی حضور کارمندان وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت:این حق قانونی همه است که در انتخابات شرکت کنند. ما فقط سعی می کنیم که انتخابات را در عدالت کامل برگزار کنیم.

محمدرضا داورزنی در پی رای قاطع اعضای مجمع به خادم در سخنانی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی نیز با تبریک به خادم گفت: رای همه اعضای مجمع به خادم نشان داد آن ها موافق عملکرد وی در ۴ سال گذشته بوده اند و ان‌شاء‌الله در مسابقات جهانی و المپیک از جایگاه کشتی ایران بخوبی دفاع شود.

وی افزود: برای المپیک پیش رو همگی دوستان می دانند چگونه باید برنامه ریزی داشته باشند تا کشتی به نتایج خوبی برسد.

داورزنی افزود: مردم انتظار دارند کشتی همیشه در میادین بزرگ از آبروی ورزش ایران دفاع و همیشه از قدرت های برتر دنیا باشد. این انتظاری است که هم خود خادم و هم دیگر اهالی کشتی و مردم دارند. با ثباتی که کشتی با انتخاب مجدد خادم دارد انشاءالله در ۲ المپیک پیش رو کشتی مدال های خوشرنگی کسب کند و باعث افتخار و ارتقای رنکینگ کاروان ورزشی ایران در المپیک و بازی های آسیایی شود.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: خادم باید از ظرفیت های استان ها در میزبانی رقابت های بین المللی بخوبی استفاده کند که جا دارد از زحمت همگی دوستان تشکر کنم. میدانم هیات های کشتی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و فقط به عشق کشتی این شرایط را تحمل می کنند.

وی با اشاره به تعداد زیاد هیات های استانی در کشور گفت: مجموع کارمندان ما در کشور حدود ۶ هزار نفر است اما اگر ما بخواهیم ۱۳ هزار هیئت استانی را به عنوان شاغل و حقوق بگیر دولت محسوب کنیم کار بسیار سختی است. بنابراین هیئت های استانی و شهرستانی شاغل دولت محسوب نمی شوند و بابت کاری که در هیات انجام می دهند حقوق از دولت دریافت نمی کنند و این موضوع را دیوان عدالت اداری نیز اعلام کرده است.

معاون وزیر ورزش در پایان با آرزوی موفقیت برای خادم، گفت: انشاء‌الله  با انسجام و همدلی موجود در کشتی بتوانیم با برنامه ریزی ها و هدف گزاری های انجام شده در بازی های آسیایی و المپیک باز هم شاهد کسب نتایج خوب باشیم.در مسیر موفقیت فراز و نشیب زیاد است و مجبور هستیم گاهی اوقات از سکوهای افتخار فاصله بگیریم اما هدف نهایی رسیدن به افتخار است.وقتی مردم ما ببینند مسیر نهایی حرکت به سمت قله های افتخار است برای بازی های آسیایی و المپیک امیدوار می شوند. امیدوارم از همه ظرفیت های خانواده کشتی بیش از پیش استفاده شود.

وی افزود: چهار هیات استانی در جلسه نبودند چرا که انتخاباتشان برگزار نشده بود و طبق قانون سرپرستان نمی توانند در مجمع حاضر شوند و مجمع با حضور ۴۰ عضو برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه