English

ستایش اسپالتی از عملکرد بازیکنان اینتر

سرمربی اینتر به ستایش از عملکرد شاگردانش در فصل جاری پرداخت و گفت: اینتر تیمی نیست که در دیدار قبلی تن به شکست داده است،‌ بلکه تیمی است که در ۱۷ بازی توانست ۴۰ امتیاز کسب کند و چنین تیمی شایسته احترام است.

ستایش اسپالتی از عملکرد بازیکنان اینتر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، سرانجام نوار شکست ناپذیریی اینتر در فصل جدید رقابت‌های سریA شکسته شد و این تیم در دیدار برابر اودینزه با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داد تا در هفته پایانی سال جاری میلادی صدر جدول رده‌بندی را از دست دهد.

اسپالتی به ستایش از عملکرد شاگردانش در سال ۲۰۱۷ پرداخت و گفت‌: قبل از هر چیزی برای همه به ویژه‌ بازیکنان و هواداران اینتر سالی پر از موفقیت را آرزو می‌کنم. من همیشه تلاش می‌کنم  تا در هر لحظه‌ای به بازیکنانم نزدیک باشم.

او ادامه‌ داد: اینتر تیمی نیست که در دیدار قبلی تن به شکست داده است،‌ بلکه  تیمی است که در ۱۷ بازی توانست ۴۰ امتیاز کسب کند و چنین تیمی شایسته احترام است و من به آن افتخار می‌کنم. همواره به هواداران گفته‌ام  که آن‌ها تیم دوم ما هستند و باید به حمایت خود ادامه‌ دهند. هواداران اینتر در فصل جاری سنگ تمام گذاشته‌اند. آن‌ها حتی بعد از شکست برابر اودینزه هم تیم را تشویق کردند.

اینتر بعد از شکست برابر اودینزه صدر جدول رده‌بندی را از دست داد و الان با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین و یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در رده سوم جای دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه