English

پنج کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی انصراف دادند

پنج کاندیدا پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، انصراف دادند.

پنج کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ) به ریاست محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد.

پیش از آغاز این مجمع، محمدرضا توپچی، احد پازاج و حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی به نفع رسول خادم کنار کشید. نقی کلانتری نیز انصراف داد و عبدالله چمن گلی هم در جلسه مجمع حاضر نشد.

با کنار کشیدن این سه فرد، رقابت میان سه کاندیدای باقی‌ مانده انجام می‌شود .

پس از ارائه گزارش بنی تمیم، جدیدی با اعتراض به سخنان وی گفت‌:  ایشان گزارش عملکرد خادم را دادند در حالی که خادم خودشان بخوبی توانایی این کار را دارند. من از شما رای نمی خواهم بلکه همدلی و همدردی می خواهم و همه را به شهادت می گیرم که حتی یک تماس هم با اعضای مجمع نگرفتم چرا که بصیرت همه این اعضای محترم برای همه روشن است.مهمترین رسالت فدراسیون توسعه و رشد کشتی در کشور است.من برنامه ای کاملا علمی با مشاوره اساتید دانشگاهی و کاملا قابل دفاع تهیه کردم.

وی سپس با توضیح راهبرد علمی خود بصورت پاورپوینت گفت: فدراسیون تا بحال برنامه راهبردی نداشته یا اگر داشته ناقص بوده است و فدراسیون نمی داند در کدام موقعیت قرار دارد و کارها بصورت گلخانه ای بوده ما همیشه فکر می کنیم کشتی مال ماست و در دنیا حرف اول را می زنیم.

در این هنگان لایق دبیر مجمع گفت: آقای جدیدی وقت ۱۰ دقیقه شما تمام است که در این هنگام خادم گفت ۵ دقیقه از وقت من را به جدیدی بدهید که با تشکر جدیدی همراه بود. فدراسیون کشتی نمی تواند به تنهایی رشد کند .برای به وجود آوردن اصلاحات اول باید موانع را برداریم. ضعف ما در روابط بین الملل است.مثلا اتفاق خوب فدراسیون فوتبال این بود که آصفی مدیر روابط بین الملل شده است.و قرار است کیش هم میزبان جام جهانی شود.

در این هنگام وقت جدیدی با تذکر لایق تمام شد.که باز هم خادم درخواست کرد ۲ دقیقه دیگر از وقت او را به جدیدی بدهند که با تشویق حضار همراه شد.

جدیدی ادامه داد: متاسفانه یک وقت نمی خواهم جسارت کنم.اما متاسفانه کار اشتباهی در حال انجام است.و آن اینست که قانون مداری رعایت نمی شود.بحث دوشغله ها و بازنشسته ها مدتی است دامن ورزش ایران را گرفته است.

او خطاب به داورزنی گفت: این قانون ممنوعیت حضور دوشغله ها و بازنشسته ها رعایت شود و مجمعی برگزار شود که وجاهت قانونی داشته باشد.نه تنها درباره این فدراسیون بلکه سایر فدراسیون ها نیز این بی قانونی انجام شد.من این مجمع را غیر قانونی می دانم.و بخاطرغیر قانونی بودن این مجمع انصراف می دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه