English

آلگری:

دیبالا میراث مهمی برای فوتبال جهان است

سرمربی یوونتوس در خصوص نیمکت‌نشینی دیبالا گفت: دیبالا میراث مهمی برای فوتبال جهان است اما برای بازی کردن باید تلاش بیش‌تری کند.

 دیبالا میراث مهمی برای فوتبال جهان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته هفدهم رقابت‌های سری A در خانه بولونیا به میدان رفت و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: خوشحالم که توانستیم پیروزی ارزشمند را به دست آوریم اما زیاد خوب ظاهر نشدیم. یوونتوس باید هم پیروز شود و هم بازی زیبایی را به نمایش گذارد. ما به پیروزی رسیدیم اما نتوانستیم بازی زیبایی را به نمایش گذاریم.

او ادامه‌ داد: هنوز به یوونتوسی که انتظار دارم تبدیل نشده‌ایم اما اطمینان دارم که با مرور زمان بهتر و بهتر خواهیم شد.

دیبالا در این دیدار هم در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان نرفت تا ثابت شود که این فوق ستاره آرژانتینی بعد از شروع توفانی که داشت روزهای کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد.

آلگری درباره وضعیت این ستاره تیمش، گفت‌: تصمیم گرفتم که دیبالا را در ترکیب اصلی به میدان نفرستم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. پائولو، بازیکن جوانی است. او اگر می‌خواهد در ترکیب اصلی به میدان رود باید تلاش بیش‌تری از خود نشان دهد. من سرمربی تیم هستم و تصمیم نهایی با من است.

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: مقایسه‌های که بین دیبالا و دیگر بازیکنان صورت می‌گیرد درست نیست. هر بازیکنی را باید تنها با توجه به توانایی های او سنجید. به‌ هر حال من باید درباره خط حمله دست به انتخاب زنم. من در میلان هم چنین مشکلی را داشتم و پنج مهاجم در اختیار داشتم و تنها دو بازیکن در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت. دیبالا میراث مهمی برای فوتبال جهان است اما برای بازی کردن باید تلاش بیش‌تری کند.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه