English

فتاحی:

سعی می‌کنیم بازی استقلال و ایران جوان برگزار شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: وضعیت آلودگی در منطقه 22 و ورزشگاه آزادی تا ساعت 9 دیشب به عدد 160 رسید اما امروز شاخص به عدد 78 رسیده سعی می‌کنیم بازی برگزار شود چون در غیر این صورت هر دو باشگاه استقلال و ایران‌جوان ضرر خواهند کرد.

سعی می‌کنیم بازی استقلال و ایران جوان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی درباره احتمال لغو دیدار‌ امروز استقلال مقابل ایران‌ جوان بوشهر در جام حذفی به دلیل آلودگی هوای شهر تهران گفت: از شب گذشته (یکشنبه) درگیر این قضیه هستیم اما چاره‌ای نیست و نمی‌توان این اتفاقات را از قبل پیش‌بینی کرد.

وی درباره احتمال اینکه این بازی در کرج برگزار شود، اظهار داشت: اصلا امکانش نیست که بازی در کرج برگزار شود. من با مسئولان باشگاه استقلال صحبت کردم و پیشنهاد برگزاری بازی در شهر قدس هم مطرح شد اما با توجه به اینکه استقلال میزبان این بازی است و می‌خواهد از حق میزبانی استفاده کند طبیعی است که این پیشنهاد را قبول نکند.

فتاحی در مورد وضعیت کنونی آلودگی هوای تهران تصریح کرد: وضعیت آلودگی در منطقه 22 و ورزشگاه آزادی تا ساعت 9 دیشب به عدد 160 رسید اما امروز شاخص به عدد 78 رسیده و با توجه به اینکه این رقم پایین آمده در حال رایزنی با مسؤلان استان هستیم, مصوبه استانداری که روز گذشته صادر شده هنوز به دست ما نرسیده است. سعی می‌کنیم بازی برگزار شود چون در غیر این صورت هر دو باشگاه استقلال و ایران‌جوان ضرر خواهند کرد. ایران‌جوان بلیت گرفته و ضرر خواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال لغو بازی پرسپولیس با صنعت نفت  که قرار است فردا (سه‌شنبه) برگزار شود، یادآور شد: من این بحث را دیشب از خبرگزاری‌ها شنیدم. نمی‌توان یک بازی را از دو روز قبل لغو کرد. فیفا می‌گوید هوا باید یک ساعت قبل از آغاز بازی چک شود و اگر درصد آلودگی بیشتر از حد مجاز بود لغو شود.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، گفت: در حال بررسی هستیم و تا یک ساعت دیگر در مورد برگزاری بازی استقلال و فردا هم درمورد بازی پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فتاحی در پاسخ به این سؤال که آیا با لغو این بازی‌ها امکان دارد قرعه کشی مرحله نیمه‌نهایی با تعویق همراه شود، گفت: اگر فقط بازی استقلال لغو شود, قرعه کشی را بعد از بازی پرسپولیس انجام ‌می‌دهیم اما اگر بازی پرسپولیس هم لغو شود, قرعه کشی را به زمان دیگری موکول می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه