English

اظهارات دلگرم در خصوص بازی کردن در مقابل استقلال

سرمربی ایران جوان بوشهر گفت: بازی کردن برابر تیم هایی مانند استقلال که با ریشه هستند، باعث افتخار است. استقلال هواداران میلیونی در سراسر کشور دارد و بازیکنان ما می توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. به همین دلیل این بازی میان ریشه داران است

اظهارات دلگرم در خصوص بازی کردن در مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا دلگرم سرمربی ایران جوان بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب جام حذفی گفت: از دو منظر به این بازی نگاه می کنیم. نگاه اول ما به استقلال است که بازی کردن برابر تیم هایی مانند استقلال که با ریشه هستند، باعث افتخار است. استقلال هواداران میلیونی در سراسر کشور دارد و بازیکنان ما می توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. همچنین ایرانجوان نیز ۷۰ سال قدمت دارد و به همین دلیل این بازی میان ریشه داران است و هر دو تیم از تیم های اصیل ایران هستند. بازی فردا یک دیدار قابل قبول برای هر دو تیم است. بازیکنان ما یک چالش پیش رو دارند که باید از آن برای معرفی خود استفاده کنند. ما در این بازی به دنبال موفقیت هستیم و استقلال نیز می خواهد پیروز باشد اما در نهایت یک تیم به مرحله بعدی می رود.

میان تیم های ایرانی تفاوت کیفیت زیادی وجود ندارد

وی درپاسخ به سوالی درباره کیفیت لیگ یک فوتبال ایران، اظهار کرد: لیگ یک از استانداردها فاصله دارد. اما با وجود این اختلاف با لیگ برتر در لیگ یک بازیکنان با کیفیتی حضور دارند و هر سال می بینید که تیم‌های لیگ برتر از لیگ یک بازیکن می گیرند. میان تیم های ایرانی تفاوت کیفیت زیادی وجود ندارد. مهدی طارمی از ایرانجوان به پرسپولیس رفت و بهترین بازیکن ایران شد و این موضوع نشان می دهد تفاوت ها خیلی زیاد نیست. مهدی قائدی نیز این وضعیت را داشت و باشگاه ایرانجوان او را معرفی کرد. اگر قائدی قدر توانایی خود را بداند می تواند نقش پر رنگی در آینده فوتبال ایران داشته باشد. دلیل این فاصله کم نیز این است که بازیکنان ما ریشه ای رشد نکردند. ما در مرحله قبل فولاد خوزستان را حذف کردیم و خونه به خونه نیز سیاه جامگان را حذف کرد و امکان رخ دادن شگفتی باز هم هست.

هر جا پول فراوانی وجود داشته باشد، فساد نیز ایجاد می شود

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر درپاسخ به سوالی درباره فساد در لیگ یک گفت: من ۵ سال در دسته اول حضور داشتم و هیچگاه فساد به من پیشنهاد نشد. اما قبول دارم که هر جا پول فراوانی وجود داشته باشد، فساد نیز ایجاد می شود و ما باید بیشتر نظارت داشته باشد. نمی شود قطعی بگوییم فساد وجود دارد یا نه اما سیستم های نظارتی باید جلوی افراد سودجو را بگیرند.

دلگرم درپاسخ به پرسشی درباره اتفاقات مصاف ایران جوان بوشهر و مس کرمان بیان کرد: از برنامه لیگ یک فوتبال گلایه دارم که واقعیت ها را نشان نداد و اجازه نداد که مسئولان ایرانجوان روی خط بیایند و از حق تیم دفاع کنند. در بازی با مس کرمان این صحبت ها اشتباه است. داوری هر چند اشتباه تاثیر گذار نداشت اما سوت های اشتباه داور تمرکز بازیکنان را بر هم می زد. در یک صحنه توپ هنوز بیرون نرفته بود و با پای بازیکن مس برخورد کرده بود اما من برای اولین بار اعتراض کردم و به شکل عجیبی اخراج شدم. سپس هم بازیکن ما از زمین مسابقه اخراج شد و همین موضوع ما را ناراحت کرد. من از عملکرد ناشایست بازیکنانم دفاع نمی کنم اما این را هم می گویم در محدوده فنی اجازه دخالت نیروی انتظامی وجود ندارد. چرا کسی نمی گوید مربی ما توسط نیروی انتظامی مجروح شد؟ ما خوبی ها را یاد می کنیم و بدی ها را نفی می کنیم و من از عملکرد بازیکنم در برابر مامورین نیروی انتظامی دفاع نمی کنم.

سرمربی ایران جوان در پایان درباره شکایت باشگاهش از استقلال عنوان کرد: باشگاه استقلال تعهداتی نسبت به ایرانجوان در قبال مهدی قائدی داشت اما این تعهدات انجام نشد و ما مجبور به شکایت شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه