English

لباس خادمی حرم امام رضا (ع) به علیرضا کریمی اهدا شد

در مراسمی در حرم رضوی در تجلیل از علیرضا کریمی، کشتی‌گیر قهرمان کشورمان لباس خادمی حرم مطهر به وی اهدا شد.

لباس خادمی حرم امام رضا (ع) به علیرضا کریمی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با کشتی‌گیر پهلوان علیرضا کریمی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کار شما، یک جهاد ورزشی بود و از تشک کشتی، با رژیم غاصب و کودک‌کش مبارزه کردید. در جهاد، فرد از جان خود برای یک هدف الهی می‌گذرد.

وی ادامه داد: در دنیایی که متأسفانه عده‌ای حتی در برخی دولت‌ها در کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی و رابطه با آن هستند، اقداماتی همچون کار شما، مثل یک نهیب است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این اقدام جهادی در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، پیام گویایی از انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به جنایات و ظلم‌های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را همراه داشت.

وی افزود: آقای کریمی نسل جدید انقلاب اسلامی هستند و روزهای پیروزی این انقلاب را ندیده‌اند، این اقدام عزتمندانه نشان می‌دهد که جوانان ما با پیام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل آشنا و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

رئیسی گفت: به عنوان خادم بارگاه قدس رضوی از این اقدام سرافرازانه تشکر می‌کنم و ملبس شدن به لباس خادمی حضرت رضا(ع) را به شما تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی