English

سیمئونه:

نیمکت نشینی فرناندو تورس ناعادلانه نیست

سرمربی اتلتیکومادرید گفت: فرناندو تورس اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می رود و من معتقدم نیمکت نشینی او ناعادلانه نیست.

نیمکت نشینی فرناندو تورس ناعادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا با یک گل آلاوس را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: تیم پس از تعویض‌ها در شرایط بهتری قرار گرفت.  بازیکنانی که بازی نمی‌کنند پس از ورود به زمین خوب کار می‌کنند. داشتن چنین گروهی اهمیت زیادی دارد. این مسیر درست برای رقابت کردن است.

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: باید بهتر شویم. در روند خوبی قرار داریم و می‌توانیم خود را بهتر کنیم. هفته پیش‌رو اهمیت زیادی دارد و باید بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم.  از کسب سه امتیاز در بازی برابر آلاوس خشنودیم.
سیمئونه در ادامه اظهار کرد: اکنون انرژی متفاوتی در تیم در جریان است. قدرت دفاعی بهتر شده است و بازیکنان در شرایط بهتری قرار گرفتند. بازیکنان ذخیره پس از ورود به زمین بازی‌های خوبی از خود به نمایش می گذارند. با این حال می توانیم بهتر شویم.

فرناندو تورس تک گل دیدار دیشب اتلتیکو را به ثمر رساند. مهاجم اسپانیایی اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می رود. سرمربی آرژانتینی در رابطه با ناعادلانه بودن این قضیه اظهار کرد: این موضوع خیلی خاص است. معتقدم نیمکت نشینی او ناعادلانه نیست. من تا جایی که تیم به او نیاز دارد فرصت می دهم. تنها به یک بازیکن نگاه نمی کنم بلکه به تیم فکر می کنم و به همین خاطر اکنون اتلتیکو در این جایگاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه