English

مورینیو:

برای کسب برد به میدان خواهیم رفت

سرمربی منچستریونایتد در خصوص بازی با وست برومویچ گفت: برای کسب برد در این دیدار به میدان خواهیم رفت. نمی خواهیم هیچ امتیازی از دست بدهیم.

برای کسب برد به میدان خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرور، منچستریونایتد فردا یک‌شنبه باید در لیگ برتر در زمین وست برومویچ دیدار سختی را برگزار کند. قبل از این دیدار ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت: ما در حال حاضر در رده دوم جدول قرار داریم. شاید اگر در فصل‌های دیگر همین قدر امتیاز کسب کرده بودیم در صدر جدول قرار می گرفتیم ولی در این فصل در رده دوم هستیم. البته باید تا پایان فصل منتظر بمانیم و ببینیم در پایان در چه رتبه‌ای قرار می‌گیریم. برای کسب برد در این دیدار به میدان خواهیم رفت. نمی خواهیم هیچ امتیازی از دست بدهیم.

این مربی پرتغالی اضافه کرد: قبل از این که به یونایتد بیایم، می‌دانستم کار سختی دارم. قبلا در رئال مادرید نیز چنین کار سختی را تجربه کرده بودم. زمانی که به رئال مادرید رفتم، تیم سال‌ها قهرمان لیگ نشده بود، سال‌ها قهرمان جام حذفی نشده بود و حتی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم نرسیده بود. من به عنوان مربی نقش مهمی همیشه در توسعه و پیشرفت تیم هایم دارم و همین کار را نیز در منچستریونایتد انجام دادم.

منچستریونایتد بعد از دیدار برابر وست برومویچ میهمان بریستول سیتی در جام اتحادیه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی