English

پیکه:

گواردیولا برای من یکی از بهترین سرمربیان جهان است

مدافع بارسلونا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و گفت: گواردیولا برای من یکی از بهترین سرمربیان جهان است.

گواردیولا برای من یکی از بهترین سرمربیان جهان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، جرارد پیکه در مصاحبه با تلگراف در مورد موضوعات مختلفی همچون جدایی نیمار، پپ گواردیولا و رویارویی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

جدایی‌ نیمار به باشگاه ضرر زد

مدافع بارسلونا در مورد جدایی نیمار از این تیم گفت‌: زمانی که به یک باشگاه جدید می‌روید سعی می‌کنید بهترین بازی‌های‌تان را به نمایش بگذارید و در این زمان دوستی‌هایی نیز به وجود می‌آید. من و نیمار رابطه خیلی خوبی با هم داریم و دوست صمیمی هستیم. با این حال جدایی‌اش به باشگاه ضرر زد. اگر به عنوان یک دوست به این قضیه نگاه کنم سعی می‌کنم عادلانه قضاوت کنم اما به عنوان هوادار بارسا این جدایی دردناک بود و درک می‌کنم که هواداران از این اتفاق ناراحت شوند.

بازیکن ‌اسپانیایی افزود: خیلی سخت است که یک بازیکن برای همیشه در یک تیم بماند. بازیکنان نیاز به انگیزه بیشتر دارند. می‌دانم که نیمار خواهان توپ طلا است و به همین خاطر رفتن به پاری ‌سن‌ ژرمن کار درستی بود. او در این تیم می‌تواند ستاره تیمش باشد. اگر بتواند در لیگ قهرمانان  اروپا خوب کار کند و در فرانسه بدرخشد شانس کسب این جایزه را دارد.

پیکه به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و افزود: گواردیولا برای من یکی از بهترین سرمربیان جهان است. زمانی که با او کار کردم و سرمربی بارسلونا بود بهترین عناوین را در جهان فوتبال بالای سر بردیم و توانستیم با یک فوتبال متفاوت قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم. اکنون همه تیم‌ها می‌خواهند این چنین بازی کنند، توپ را در اختیار داشته باشند و مالکیت توپ متعلق به آنها باشد. زمانی که توپ را در اختیار داشته باشید می توانید بازی را کنترل کنید. کاری که منچسترسیتی گواردیولا می‌کند باور نکردنی است. آنها همه رکوردها را شکستند.

مدافع ‌اسپانیایی در مورد فینال احتمالی میان بارسلونا و سیتی گفت‌: به گواردیولا اعتماد زیادی دارم و سال گذشته فکر می‌کردم همه عناوین را کسب می‌کند. این اتفاق نیفتاد چون نیاز داشت خود را با کشور جدید وفق دهد. اکنون بازیکنان می‌دانند گواردیولا از آنها چه چیزی می‌خواهد و باید چگونه بازی کنند. آنها بازی‌های خیلی خوبی به نمایش می‌گذارند و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند. امیدوارم جام حذفی را نیز با قهرمانی پشت سر بگذارند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا با آنها روبه‌رو شویم.

بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف چلسی برود. پیکه درباره این بازی اظهار کرد: هر سال پیروزی سخت‌تر می‌شود چون تیم‌ها می‌خواهند ما را شکست دهند. ما امسال خوب کار کردیم و می‌توانیم فاتح این رقابت‌ها شویم. لیگ قهرمانان اروپا رقابت‌های خیلی سختی است. بستگی به شرایط یک تیم در ماه فوریه و مارس دارد. می‌توانید دو بازی انجام دهید و از این رقابت‌ها حذف شوید. نباید اجازه دهید روز بدی داشته باشید و کمی به خوش شانسی نیاز دارید چون زمانی که سطح دو تیم برابر است این مسائل به پیروزی کمک می‌کند.

بازیکن ‌اسپانیایی در مورد تغییر در رفتار خود گفت‌: همیشه سعی می‌کنم نظر خودم را بیان‌ کنم. گاهی اوقات به خاطر حرف‌هایی که می‌زنم از من انتقاد می‌کنند اما من نگران این موضوع نیستم و خودم را تغییر نخواهم داد. گاهی اوقات برخی حرف‌هایی را نسبت به من می زنند که عادلانه نیست و حقیقت ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه