English

رونالدو:

بخش کوچکی از تاریخ فوتبال به من اختصاص دارد

مهاجم رئال مادرید می گوید: همیشه می‌خواستم نامم در تاریخ فوتبال ماندگار شود و توانستم این کار را انجام دهم. بخش کوچکی از تاریخ فوتبال به من اختصاص دارد چون عناوین زیادی را در این سال‌ها کسب کردم.

بخش کوچکی از تاریخ فوتبال به من اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در مصاحبه اختصاصی با فیفا درباره موفقیت‌های اخیرش صحبت کرد. مهاجم رئال مادرید در مورد دومین The Best پیاپی خود گفت‌: برای من کسب این جایزه قیمت ندارد. این اتفاق به این خاطر افتاد که توانستم با باشگاه خود (رئال مادرید) و تیم‌ ‌ملی (پرتغال) موفقیت‌های زیادی کسب کنم.

بازیکن پرتغالی در ادامه‌ افزود: همیشه می‌خواستم نامم در تاریخ فوتبال ماندگار شود و توانستم این کار را انجام دهم. بخش کوچکی از تاریخ فوتبال به من اختصاص دارد چون عناوین زیادی را در این سال‌ها کسب کردم. لیونل مسی نیز در چنین شرایطی قرار دارد. اختصاص یافتن بخشی از تاریخ فوتبال به نام من یک افتخار است. کسب عناوین فردی به من انگیزه می‌دهد تا به فوتبال خود ادامه‌ دهم.

رونالدو در مورد موفقیت در تیم‌ ‌ملی اظهار کرد: فتح یورو ۲۰۱۶ بهترین اتفاق ممکن بود. از دو سال پیش خواهان چنین جامی بودیم. این نخستین جام قهرمانی من با تیم‌ ‌ملی بود به همین خاطر فوق‌العاده‌ بود.

بازیکن مادرید در مورد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌: از روسیه شناخت خیلی خوبی دارم. بارها در این کشور حضور داشته‌ام. یک بار قهرمانی در این جا را تجربه کرده‌ام. در این کشور خیلی خوش شانس بودم. با این حال پرتغال بدشانس بود و ما در این جا شکست خوردیم و نتوانستیم فاتح جام کنفدراسیون‌ها شویم. در آن رقابت‌ها بازی‌های خوبی انجام دادیم اما به هدفمان نرسیدیم. پرتغال اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و به جام جهانی صعود کرده است.

فوتبال بازی کردن را دوست دارم

رونالدو در پایان گفت‌: انگیزه‌ام را حفظ می‌کنم چون از کاری که انجام می‌دهم خشنود هستم. فوتبال بازی کردن را دوست دارم و سعی می‌کنم از آن لذت ببرم. با این حال تلاش من این است که مردم و هم تیمی‌هایم از تماشای من نیز لذت ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه