English

گوندوغان:

باید تا پایان فصل بازی‌های‌مان را با قدرت پیش ببریم

هافبک ترک تبار تیم‌ ‌ملی آلمان و باشگاه منچسترسیتی گفت: ما هنوز قهرمان لیگ نشده‌ایم و چیزی را به دست نیاورده‌ایم. فصل پیش رو را بسیار خوب سپری کردیم ولی وظیفه ما این است که تا پایان فصل بازی‌های‌مان را با قدرت پیش ببریم.

باید تا پایان فصل بازی‌های‌مان را با قدرت پیش ببریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی ۱۴ بازی متوالی است که در لیگ برتر به پیروزی رسیده است و یکی پس از دیگری تمام حریفان خود از جمله چلسی، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد را شکست داده‌اند تا از همین الان خیلی‌ها روی قهرمانی این تیم در لیگ برتر مطمئن باشند.

ایلکای گوندوغان، هافبک ترک تبار تیم‌ ‌ملی آلمان و باشگاه منچسترسیتی درباره  شرایط تیمش در لیگ برتر، گفت‌: ما هنوز قهرمان لیگ نشده‌ایم و چیزی را به دست نیاورده‌ایم. هنوز به پایان نیم فصل هم نرسیده‌ایم چه برسد به پایان فصل و بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است و امتیازات زیادی مانده که باید آنها را جمع‌آوری کنیم. می دانیم که در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و همه از این روند احساس خوشحالی می‌کنیم. فصل پیش رو را بسیار خوب سپری می‌کنیم. نه تنها در لیگ ،‌ بلکه در تمام جام‌ها خوب ظاهر شدیم  ولی  وظیفه ما این است که تا پایان فصل بازی‌های‌مان را با قدرت پیش ببریم.

منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا قرعه خوبی نصیبش شد و باید با تیم بازل دیدار کند. این تیم هم‌چنین در جام اتحادیه باید چندی دیگر به مصاف لسترسیتی برود که این بازی در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

رقابت‌های جام حذفی انگلیس هم قرار است کم‌تر از یک ماه آینده از سر گرفته شود و منچسترسیتی می‌تواند امیدوار به کسب چند جام در این فصل باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه