English

کونته:

برای پیروزی در این دیدار لازم بود که بجنگیم

سرمربی چلسی بعد از پیروزی تیمش در زمین هادرزفیلد، گفت‌: خوشحال هستم که توانستیم با جدیت تمام سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. برای پیروزی در این دیدار لازم بود که بجنگیم.

برای پیروزی در این دیدار لازم بود که بجنگیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (سه‌شنبه) در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین هادرزفیلد به میدان رفت و در حالی که آلوارو موراتا، مهاجم اصلی خودش را در اختیار نداشت توانست با نتیجه‌ سه بر یک برابر این تیم به برتری برسد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از پیروزی  تیمش در زمین هادرزفیلد، گفت‌: بازی سختی برابر تیم هادرزفیلد داشتیم اما خوشحال هستم که توانستیم با جدیت تمام سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. برای پیروزی در این دیدار لازم بود که بجنگیم.

کونته در پاسخ به این سوال که تیمش شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد یا خیر؟ گفت‌: وقتی تیمی مثل منچسترسیتی در لیگ برتر حضور دارد خیلی سخت است که شما بخواهید در لیگ به قهرمانی فکر کنید. برایم مهم نیست که مردم چه می‌گویند و من را متهم به بدبینی می‌کنند ولی این حقیقتی است که باید با آن کنار آمد. وقتی تیمی پانزده بازی از شانزده بازی خودش را پیروز شده است، چطور می‌توان مثبت اندیش بود.

سرمربی چلسی در ادامه‌ صحبت‌هایش با تمجید از عملکرد تیمو باکایوکو، گفت‌: این بهترین عملکردی بود که از تیمو دیدم. ما داریم درباره بازیکنی که ۲۲ سال سن دارد صحبت می‌کنیم و از نظر من او در حال‌ عادت به جو لیگ برتر انگلیس است. او کم کم دارد یاد می‌گیرد که چطور باید خودش را با شرایط لیگ برتر وفق دهد. من اصلا نگرانی از بابت او ندارم.

در ادامه‌ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) چند بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه تیم صدرنشین و بی رقیب منچسترسیتی با سوانزی دیدار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه