English

تاج:

باید برای موفقیت در جام جهانی همه هم‌فکری کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای موفقیت در جام جهانی همه باید هم‌فکری کنیم. تیم‌های ملی فوتبال ایران متعلق به فدراسیون فوتبال نیست بلکه به یک کشور و ملت تعلق دارد.

باید برای موفقیت در جام جهانی همه هم‌فکری کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال صبح سه‌شنبه به ریاست سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت کشور، صدا و سیما و برخی ارگان‌های دیگر برگزار شد. مهدی تاج در پایان این جلسه گفت:‌ از وزارت ورزش و شخص وزیر بابت اولویت دادن به تیم‌های ملی فوتبال و حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: برای موفقیت در جام جهانی همه باید هم‌فکری کنیم. این تیم متعلق به فدراسیون فوتبال نیست بلکه به یک کشور و ملت تعلق دارد. به همین دلیل این موضوع به صورت ملی دیده شده و همه دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از تیم ملی فوتبال وارد گود شده‌اند و برای برنامه‌ریزی در این خصوص هم‌فکری انجام شد. امیدواریم منابع مورد نظر هم به‌زودی تامین تا برنامه‌های سرمربی تیم ملی اجرایی شود.

تاج افزود: هم‌چنین در این نشست در مورد بلیت فروشی و اعزام افراد مختلف به جام جهانی و همکاری با آژانس‌ها تصمیماتی اتخاذ و بنا شد بر اساس آن در آینده جلسه‌ای بین فدراسیون فوتبال، سازمان گردشگری و وزارت ورزش برگزار شود تا موارد نهایی در این خصوص تصویب شود.

از انتخاب صالحی امیری حمایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی توسط کمیته ملی المپیک گفت: دوره‌ای که صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش بود اتفاقات بسیار خوبی افتاد و من این انتخاب را بسیار مثبت می‌دانم و از آن حمایت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه