English

آلابا:

دوست دارم گالاتاسرای قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود

هافبک اتریشی بایرن مونیخ از رویارویی با عقاب‌های استانبول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا استقبال کرد و گفت: دوست دارم که آنها قهرمان سوپرلیگ ترکیه شوند.

دوست دارم گالاتاسرای قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود

به گزارش خبرگزاری موج، دیوید آلابا که باید به همراه بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بشیکتاش روبه‌رو شوند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بِیاز تی‌وی» ترکیه گفت: از قرعه‌ای که نصیب‌مان شد، راضی هستیم. بشیکتاش تیمی سرسختی است و می‌دانیم که آنها فصل گذشته چه عملکردی در سوپرلیگ ترکیه داشتند. همچنین می‌دانیم که آنها در تقابل با لایپزیگ چه کردند، با این وجود خیلی خوشحالیم که در این مرحله به بشیکتاش خوردیم.

هافبک اتریشی سرخپوشان مونیخی در ادامه اظهار داشت: به جو ورزشگاه وُدافون آره‌‌نا هم به خوبی واقف هستیم و می‌دانیم که هواداران بشیکتاش چه صدایی از خود در این ورزشگاه تولید می‌کنند. به هر حال خودمان را برای انجام چنین بازی‌هایی آماده می‌کنیم. ‌

در جریان شکست 2 بر صفر تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ در خانه بشیکاش در فصل جاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم ورنر مهاجم 21 ساله لایپزیگ که از سر و صدای زیاد هواداران بشیکتاش به ستوه آمده بود، از سرمربی تیمش خواست که او را تعویض کند و در دقیقه 32 جای خود را به لوکاس کلوسترمان داد.
آلابا در واکنش به توصیه مجری برنامه که بهتر از در زمان بازی در ورزشگاه وُدافون آره‌نا از گوش‌گیر استفاده کند، خاطرنشان کرد: می‌دانم که چه اتفاقی برای ورنر افتاد. این را هم می‌دانم که هواداران بشیکتاش چه صدای بلندی از خود تولید می‌کنند، از این‌رو از پیشنهاد شما برای استفاده از گوش‌گیر تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: من دوستان ترک‌زبان زیادی دارم چون در محله‌ای ترک‌نشین بزرگ شدم، از این رو در ترکیه هوادار گالاتاسرای بودم و دوست دارم که آنها قهرمان سوپرلیگ ترکیه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه