English

والورده:

پیروزی پس از دو تساوی پیاپی اهمیت زیادی داشت

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی در برابر ویارئال گفت: این دیدار از چند جهت برای ما اهمیت زیادی داشت. حریف طوری برنامه‌ریزی کرده بود که کار را برای ما سخت کند. چرخش توپ برای ما سخت شده بود. پیروزی پس از دو تساوی پیاپی اهمیت زیادی داشت.

پیروزی پس از دو تساوی پیاپی اهمیت زیادی داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته‌ پانزدهم لالیگا با دو گل ویارئال را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: این دیدار از چند جهت برای ما اهمیت زیادی داشت. حریف طوری برنامه‌ریزی کرده بود که کار را برای ما سخت کند. چرخش توپ برای ما سخت شده بود، این‌ در حالی بود که آنها در ضد حملات خیلی خطرناک ظاهر می‌شدند. پیروزی پس از دو تساوی پیاپی اهمیت زیادی داشت.

سرمربی بارسلونا در مورد جوردی آلبا اظهار کرد: او یکی از بازیکنان مهم تیم است. حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و باعث شده بود مدافعان کناری تحت فشار قرار بگیرند. برخی از توپ‌هایی که از دست رفت باعث ضد حمله شد. حرکات رو به جلوی آلبا برای تیم خیلی خوب است.

دنیل رابا با خطا روی سرخیو بوسکتس با کارت قرمز مستقیم روبه‌رو شد. با این اتفاق ویارئال ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و بارسلونا توانست دو بار دروازه‌ میزبان را باز کند. سرمربی ‌اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: خطای شدیدی بود و رابا بازیکنی بود که کمترین اعتراض را به داور داشت. خطای او ترسناک بود. داور درباره این مسائل  نظر می‌دهد و او معتقد بود باید کارت قرمز مستقیم نشان دهد.

والورده در مورد حریفان خود گفت‌: ما باید همیشه بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانیم و به حریفان توجه نکنیم. باید خود را خوب آماده و تمرین کنیم. اگر حریف ما را خیلی تحت فشار قرار می‌دهد باید بتوانیم خود را از این شرایط خارج کنیم.

 عملکرد مسی فوق العاده است

سرمربی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت‌: عملکرد مسی فوق‌العاده‌ است. او در مدت زمان کوتاهی رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه