English

زیدان:

کریستیانو رونالدو در بازی برابر سویا دبل کرد

سرمربی رئال مادرید درباره ستاره تیمش در بازی برابر سویا گفت: کریستیانو رونالدو در این بازی دبل کرد. زمانی که رونالدو نمی تواند گلزنی کند عصبانی می شود.

کریستیانو رونالدو در بازی برابر سویا دبل کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در سانتیاگو برنابئو جشنواره گل به راه انداخت و با پنج گل سویا، تیم پنجم جدول لالیگا را شکست داد. زین الدین زیدان پس از این پیروزی گفت: بازی فوق العاده ای بود. زمانی که در دقایق اولیه به گل دست پیدا می کنید کار راحت تر می شود. تا پایان نیمه نخست حریف را تحت فشار قرار دادیم. باید به همه بازیکنان تبریک بگویم چون سویا ممکن است در هر بازی گلزنی کند. همیشه باید به بازیکنانی همچون وایخو و اشرف حکیمی فرصت داد. آن ها امشب فوق العاده ظاهر شدند و اجازه گلزنی به حریف ندادند.

تماشاگران در دقایق پایانی به شدت تیمشان را تشویق می کردند. سرمربی مادرید در این باره اظهار کرد: باید از هواداران تشکر کرد. به حمایت آن ها نیاز داشتیم و امشب فوق العاده بودند. از آن ها تشکر می کنیم. این پیروزی پیش از جام جهانی باشگاه ها برایمان خوب بود.

کریستیانو رونالدو در این بازی دبل کرد. سر مربی فرانسوی درباره ستاره تیمش گفت: او رهبری تیم را بر عهده داشت. با این حال این تنها یک بازی بود. خیلی خوشحال هستیم چون توانستیم پنج بار برابر سویا گلزنی کنیم که کار آسانی نیست. به خاطر رونالدو خوشحالم و بازیکنانی که دقایق کمی فرصت بازی داشتند اما توانستند گلزنی کنند. پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت. امیدوارم به این روند ادامه دهیم. در دو بازی هشت گل به ثمر رساندیم. در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم.

زیدان در ادامه اظهار کرد: خوشحال هستیم. پیش از جام جهانی باشگاه ها نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. همه فکر می کنند بازی چهارشنبه در این رقابت ها آسان خواهد بود اما من این چنین فکر نمی کنم. رافائل واران و گرت بیل به ابوظبی سفر خواهند کرد اما باید دید در روز بازی شرایطشان چگونه خواهد بود. نمی خواهیم آن ها را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی مادرید دیدار برابر سویا را بهترین بازی فصل نمی داند. او در این باره گفت: تنها به خاطر گل ها می توان گفت بهترین بازی بود اما در مجموع نمی توان چنین چیزی را گفت. تاکنون در ۴۵ دقیقه پنج گل به ثمر نرسانده بودیم. برابر رئال سوسیداد خوب بازی کردیم همچنین مقابل دورتموند.

رونالدو چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و یک رکورد فوق العاده در این بازی ها را به نام خود ثبت کرد (نخستین بازیکنی که توانست در همه بازی های مرحله گروهی گلزنی کند). سپس پنجشنبه شب برنده توپ طلا شد و در بازی امشب دبل کرد. زیدان در مورد هفته عالی مهاجم پرتغالی اظهار کرد: من به شما (خبرنگاران) پیش از این درباره او هشدار داد بودم. او توانایی گلزنی در بازی ها، تمرینات و... را دارد. زمانی که رونالدو نمی تواند گلزنی کند عصبانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی