English

موراتی:

ژوزه گفت اگر می‌توانست در اینتر می‌ماند

رئیس پیشین باشگاه اینتر گفت: مورینیو خودش هم از اینکه رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده بود، پشیمان بود. ژوزه گفت اگر می‌توانست در اینتر می‌ماند.

ژوزه گفت اگر می‌توانست در اینتر می‌ماند

به گزارش خبرگزاری موج، ماسیمو موراتی در مراسم معرفی کتاب جدیدش گفت: دلم برای اینتر تنگ نشده چون هرگز این باشگاه را ترک نکرده‌ام. من به جایگاهی بازگشته‌ام که پیش از این در آن بوده‌ام. در سوی دیگر همچنان هوادار اینتر هستم حالا چه در ورزشگاه باشم چه پای تلویزیون. از اوضاع کنونی هم کاملاً راضی هستم.

وی با اشاره به کسب سه‌گانه قهرمانی اینتر در سال 2010 با سرمربیگری ژوزه مورینیو اظهار داشت: فینال لیگ قهرمانان اروپا پایان ماجراجویی ما بود و به عنوان هوادار اینتر رسیدن به فینال با وجود آن همه مشکلات بیشتر از نتیجه فینال به رسمیت می‌شناسیم، هر چند پس از فینال خیلی فرصت شادی پیدا نکردیم چون مورینیو خیلی زود اینتر را ترک کرد.

رئیس پیشین باشگاه اینتر افزود: یک سال پیش از فتح سه‌گانه قهرمانی مورینیو به من گفت که رئال مادرید نسبت به استخدام او علاقه‌مند است. ژوزه این موضوع را مدام گوشزد می‌کرد و ما هم نمی‌توانیم افراد را اینجا زندانی کنیم، اما این هم جالب نبود که فلورنتینو پرس پس از پایان سوت دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بیرون ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در اتومبیل منتظر ژوزه بود.

موراتی تأکید کرد: مورینیو خودش هم از اینکه رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده بود، پشیمان بود. او چند ساعت پس از قطعی شدن رفتنش به رئال مادرید در دفتر من در شهر میلان حضور پیدا کرد و گفت درک می‌کند که انتخابی تجاری کرده نه انتخابی خانوادگی. ژوزه گفت اگر می‌توانست در اینتر می‌ماند.

وی ادامه داد: در پاسخ به مورینیو گفتم که انتخابش را در آزادی تمام انجام بدهد. همانجا بود که اشک‌های مورینیو جاری شد و خوشحالم که امروزه او از این سخن می‌گوید که هنوز طرفدار اینتر است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه