English

فیگو:

شکست دادن تیم کی‌روش کار خیلی سختی است

لوئیس فیگو گفت: به نظر من ایران و مراکش هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند و باید بگویم که شکست دادن تیم کی‌روش کار خیلی سختی است و آن‌ها می‌توانند به صعود از گروه فکر کنند.

 شکست دادن تیم کی‌روش کار خیلی سختی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی دسپورتیوو پرتغال، تیم ملی پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ همراه با اسپانیا، ایران و مراکش در گروه B جام جهانی قرار گرفته است.

لوئیس فیگو که اخیرا سفری به ایران داشت در مراسمی که فدراسیون فوتبال پرتغال ترتیب داده بود حاضر شد و به ارزیابی از گروه کشورش پرداخت و گفت: بی شک پرتغال در یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن جام جهانی قرار گرفته است ولی این را هم باید بدانیم که تیم الان پرتغال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ پرتغال است. در نگاه اول اسپانیا و پرتغال شانس‌های اصلی صعود هستند. نه تنها صعود از گروه، بلکه قهرمانی مسابقه‌ها ولی به نظر من ایران و مراکش هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. من در جام جهانی ۲۰۰۶ برابر ایران بازی کردم و در آن بازی هم سختی زیادی کشیدیم که ایران را شکست دهیم. الان هم باید بگویم که شکست دادن تیم کی‌روش کار خیلی سختی است و آن‌ها می‌توانند به صعود از گروه فکر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی