English

عطایی:

مستحق شکست برابر پیکان نبودیم

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: معتقدم مستحق این شکست نبودیم چرا که در جریان بازی با ثبات تر از پیکان عمل کردیم و والیبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم

 مستحق شکست برابر پیکان نبودیم

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز عطایی پس از قبول شکست سه بر دو تیم کاله آمل برابر پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال درباره این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود و برابر یکی از قدرت‌های والیبال ایران دیدار کردیم. می‌دانستیم که در جریان بازی هر دو تیم فشار زیادی را بر هم دیگر وارد می‌کنند. فکر می‌کنم بازی خوبی شد و هر دو تیم پایاپای پیش رفتند. تجربه حریف و جوانی بازیکنان کاله به یک بازی زیبا کمک کرد.

او ادامه داد: جوانی، کم‌تجربگی و سهل گرفتن بازی در ست سوم سبب شد در حالی که ۲۴ بر ۲۰ پیش بودیم بازنده شویم و نهایتاً بازی به ست پنجم کشیده شود. معتقدم مستحق این شکست نبودیم چرا که در جریان بازی با ثبات تر از پیکان عمل کردیم و والیبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم اما در ست پنجم بد بودیم. امیدوارم این شکست تجربه خوبی برای جوانان تیم شود.

سرمربی تیم کاله آمل درباره حواشی به وجود آمده در ست پنجم و اعتراضات به داوری در چند صحنه گفت: داوری تا ست چهارم عالی بود اما در ست پنجم دو رای اشتباه به ضرر ما داد. توپی که به صورت پایپ زدیم داخل شد اما داور بیرون گرفت و در وهله دوم امتیاز توپی که از پشت آنتن آمده بود را به پیکانی‌ها داد. این در حالی بود که داوران خط مسلط تر بودند و نظر ندادند. اگر این با آنها را می‌گرفتیم شاید جریان بازی عوض می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه