English

اسکرویچ:

تلاش ما برای برد کافی نبود/ بازی در ایران سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به این که تلاش ما برای برد کافی نبود گفت:همکاری مثبتی بین فدراسیون ایران و روسیه وجود دارد، اما برای ما بازی در ایران سخت است.

تلاش ما برای برد کافی نبود/ بازی در ایران سخت است

به گزارش خبرگزاری موج، سرگی اسکرویچ پس از شکست چهار بر صفر تیمش مقابل تیم ملی فوتسال ایران، گفت: در ابتدا به آقای ناظم الشریعه برای این بازی خوب و بردشان تبریک می‌گویم. تلاش زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم، اما مهارت‌ها و تکنیک‌های بازیکنان ایرانی برتر از بازیکنان ما بود. در دقایق آخر فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما به گل نرسیدیم. تلاش ما برای برد کافی نبود و در نهایت از هواداران و کسانی که در این مسابقات تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا دیدارهای دوستانه متوالی ایران و روسیه دیگر برای شما تکراری نشده است؟»، گفت: این استراتژی ماست. همکاری مثبتی بین فدراسیون ایران و روسیه وجود دارد، اما برای ما بازی در ایران سخت است. زمانی ما نقاط ضعف را پیدا می‌کنیم که با تیم‌های قوی بازی کنیم، ایران نیز همین دستاوردها را از بازی با ما به‌دست می‌آورد. ایران تیم سوم جهان و روسیه تیم دوم جهان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به تغییرات تیم ملی فوتسال ایران، خاطرنشان کرد: تغییراتی را در بازیکنان ایران و تیم ایران دیدم، اما این بازیکنان جوان برای کشور، هواداران و خانودشان بازی می‌کنند. در تیم خود نیز تغییرات داشته‌ایم و برای مسابقات بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم. برخی بازیکنان روسیه به دلیل عدم برگزاری این بازی در روزهای فیفا، در اختیار ما نبودند.

وی در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه «نیمه‌های 25 دقیقه‌ای در لیگ روسیه چه تاثیری در رشد تیم ملی این کشور داشته است؟»، یادآور شد: 20 دقیقه برای اینکه بخواهید در بازی‌های بین‌المللی بازی کنید بهتر است و در این 10 دقیقه بازی بهتری را نشان می‌دهید.

اسکرویچ راجع‌به گروه تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی 2018 گفت: پیش‌بینی سخت است. زیبایی فوتبال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است. هر تیمی که به جام جهانی روسیه آمده تلاش می‌کند تا بین 2 تیم نخست گروه برای صعود باشد. اگر احتمال این را بدهیم که ایران و روسیه بخواهد بازی کند، هر 2 تیم به شخصیت و توانمندی یکدیگر احترام می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی