English

لادروپ:

تمام تلاش خود را برای صعود از مرحله گروهی به کار خواهیم بست

سرمربی الریان قطر گفت: ما در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را برای صعود از مرحله گروهی به کار خواهیم بست. فصل طولانی را با بازی‌های متعدد در لیگ ستارگان، قطر کاپ، جام حذفی قطر و لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو داریم.

 تمام تلاش خود را برای صعود از مرحله گروهی به کار خواهیم بست

 به گزارش خبرگزاری موج، میشل لادروپ در واکنش به قرعه‌کشی فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا که امروز (چهارشنبه) در مالزی برگزار شد گفت: دوباره در گروه مرگ قرار گرفتیم. الهلال در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا به فینال راه یافته بود و ما با این تیم و پرسپولیس همگروه بودیم.

سرمربی الریان قطر ادامه داد: ما در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را برای صعود از مرحله گروهی به کار خواهیم بست. فصل طولانی را با بازی‌های متعدد در لیگ ستارگان، قطر کاپ، جام حذفی قطر و لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو داریم. سعی ما بر این است که تیم را با جذب 3 بازیکن جدید تقویت کنیم.  با این کار می‌توانیم امیدوار به کسب نتایج بهتر در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

تیم الریان قطر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان و استقلال تهران قرار گرفته است. برنده رویارویی تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین تیم چهارم این گروه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه