English

کولاکوویچ:

دیدار با بلغارستان و لهستان بزرگترین چالش به شمار می‌آید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه گروه‌ها در نوع خود دشوارند. دیدار با بلغارستان میزبان و لهستان، قهرمان کنونی جهان بزرگترین چالش به شمار می‌آید.

دیدار با بلغارستان و لهستان بزرگترین چالش به شمار می‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از 19 شهریور تا 8 مهر 1397 با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها نهم آذرماه در شهر فلورانس برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم با بلغارستان یکی از میزبان‌ها، لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم‌گروه شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که در سال 2018 چهارمین حضور متوالی خود را در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان به عنوان سرمربی تجربه می‌کند، درباره این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی جهان دشوارترین رقابت‌های والیبال در جهان است. تجربه به من ثابت کرده است که آماده سازی مهمترین بخش این رقابت‌هاست.

ایگور کولاکوویچ با بیان اینکه بازی‌های زیادی پیش رو داریم که همه به یک اندازه مهم هستند، گفت: همه گروه‌ها در نوع خود دشوارند. دیدار با بلغارستان میزبان و لهستان، قهرمان کنونی جهان بزرگترین چالش به شمار می‌آید. کوبا، پورتوریکو و به ویژه فنلاند با شکست تیم‌های برتر جهان در پی ثابت کردن خود در این رقابت‌ها و خلق شگفتی هستند.

وی تاکید کرد: باید ضمن احترام به حریفان، آن‌ها را دست کم نگیریم. برای ایران صعود به مرحله بعد، با کسب بالاترین امتیاز ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا امتیازاتی که در مرحله مقدماتی به دست می‌آید در مرحله بعد هم تاثیرگذار است.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: از آنجایی که تیم‌های قدرتمندی را پیش رو داریم، باید برای هر حریفی به یک اندازه بجنگیم. در حال حاضر تیم‌های مرحله دوم مشخص نیستند اما باید به هر بازی جداگانه فکر کنیم تا به خوبی برای هر مسابقه آماده باشیم و برای تک تک توپ‌ها بجنگیم.

وی تاکید کرد: باید همان عملکردی را که در اکثر بازی‌های خود در فصل قبل به خصوص در جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن داشته‌ایم، به نمایش بگذاریم و به خوبی بجنگیم.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2018، ششمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه خواهد کرد و این در حالی است که بهترین عنوان به دست آمده این تیم در سال 2014 با کسب رتبه ششمی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه